×
×

به خوانندگی «علیرضا بهمنی»

  • کد نوشته: 123648
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی پاپ «بهار عاشقی» به خوانندگی «علیرضا بهمنی» و آهنگسازی «مسعود مفیدی»، «علی جافری» و «علی دینه» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «بهار عاشقی» را در ادامه ببینید

    به خوانندگی «علیرضا بهمنی»
  • ۹۷۴۴۳-۰۸۸۰۰۹۷۶۰۰۶p01آلبوم موسیقی پاپ «بهار عاشقی» به خوانندگی «علیرضا بهمنی» و آهنگسازی «مسعود مفیدی»، «علی جافری» و «علی دینه» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «بهار عاشقی» شامل ۸ قطعه به نامهای «بیقراری هامو دید»، «دونه دونه بارون»، «بهار عاشقی»، «تو اینجایی»، «گل ابریشمی»، «همیشه عشق کافی نیست»، «شب چشمات» و «تو رو می خوام» می باشد که تنظیم این قطعات را آهنگسازان آنها یعنی «مسعود مفیدی»، «علی جافری» و «علی دینه» را بر عهده داشته اند.

    «پیام طونی»، «بابک یوسفی»، «علی جافری»، «مسعود مفیدی»، «پژمان نور»، «بهنام حکیم» و «بهنام کریمی» در این اثر به نوازندگی پرداخته و ترانه های انتخاب شده از سروده های «فرامرز جعفری»، «مهتاب رخصتی»، «روح الله همتی»، «مهشاد عرب» و «هادی زینتی» می باشند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «بهار عاشقی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «بهار عاشقی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «بهار عاشقی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=123648
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *