×
×

با استقبال مخاطبین موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 123628
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام آبان ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «طریق عشق» اثری از زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» با صدای «محمد رضا شجریان» در صدر پرفروشترین آلبوم‌های ایران قرار گرفت.
    +شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر» آماده تولید و توزیع مجدد این آلبوم هستند

    با استقبال مخاطبین موسیقی ایرانی
  • shajarianآلبوم موسیقی «طریق عشق» اثری از زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» با صدای «محمد رضا شجریان» در صدر پرفروشترین آلبوم‌های ایران قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «طریق عشق» اثر مشترک «محمدرضا شجریان» و زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» همچنان در در صدر پرفروشترین آلبوم‌های موسیقی ایران قرار دارد.

    آلبوم موسیقی «طریق عشق» با همکاری گروه «عارف» و اشعار حافظ و مولانا که شامل کنسرت افشاری اکتبر سال ۱۹۸۹ در اروپاست، از زمان انتشار آن با استقبال بسیار خوب علاقمندان به موسیقی مواجه شده است و حال حاضر، در آستانه تولید و توزیع مجدد قرار دارد.

    استقبال بسیار خوب مخاطبان از «طریق عشق» در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور، از یک هفته قبل از انتشار این آلبوم در مرحله پیش فروش اینترنتی آن توسط سایت «بیپ تونز» آغاز شد و تاکنون نیز ادامه داشته است، در حال حاضر، شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر» آماده تولید و توزیع مجدد آن هستند.

    پیش درآمد افشاری (گل نوش)، تکنوازی سنتور پرویز مشکاتیان، سنتور و آواز، غزل: حافظ، چهار مضراب (دل انگیز)، تار و آواز، غزل: حافظ، تصنیف «دل مجنون»، غزل: مولانا، نی و آواز، غزل: حافظ، کمانچه و آواز، غزل: حافظ، تصنیف (ساقی) غزل: حافظ و تصنیف «جان جهان» و غزل: مولانا قطعات آلبوم موسیقی «طریق عشق» را تشکیل می دهند.

    اعضای گروه «عارف» که در آلبوم موسیقی «طریق عشق»، محمدرضا شجریان را همراهی کرده‌اند؛ عبارتند از: پرویز مشکاتیان ـ سرپرست گروه و نوازنده سنتور، داریوش پیرنیاکان ـ نوازنده تار، جمشید عندلیبی ـ نوازنده نی، محمد فیروزی ـ نوازنده عود، اردشیر کامکار ـ نوازنده کمانچه، بیژن کامکار ـ نوازنده رباب و دف و ارژنگ کامکار ـ نوازنده تنبک.

    https://musiceiranian.ir/?p=123628
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *