×
×

استقبال علاقمندان به موسیقی از آلبوم «طریق عشق»

  • کد نوشته: 123031
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۸ام مهر ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم «طریق عشق» اثر مشترک «محمدرضا شجریان» و زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت «ایران گام» و پخش «هنر شهر» در آستانه تولید و توزیع مجدد قرار دارد.
    +«طریق عشق» با همکاری گروه «عارف» با اشعار حافظ و مولانا که شامل کنسرت افشاری اکتبر سال ۱۹۸۹ در اروپاست

    استقبال علاقمندان به موسیقی از آلبوم «طریق عشق»
  • محمدرضا شجریان

    محمدرضا شجریان

    آلبوم «طریق عشق» اثر مشترک «محمدرضا شجریان» و زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» توسط شرکت «ایران گام» و پخش «هنر شهر» در آستانه تولید و توزیع مجدد قرار دارد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «طریق عشق» با صدای «محمد رضا شجریان» و آهنگسازی زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» و با همکاری گروه «عارف» با اشعار حافظ و مولانا که شامل کنسرت افشاری اکتبر سال ۱۹۸۹ در اروپاست، توسط شرکت «ایران گام» و پخش «هنر شهر» روز ۵ مهر ماه جاری در سراسر کشور منتشر ‌شد که با استقبال بسیار خوب علاقمندان به موسیقی مواجه شد و در آستانه تولید و توزیع مجدد قرار دارد.

    استقبال بسیار خوب مخاطبان از «طریق عشق» در تهران و شهرستان‌های مختلف کشور؛ از یک هفته قبل از انتشار این آلبوم در مرحله پیش فروش اینترنتی آن توسط سایت «بیپ تونز» آغاز شد و در ادامه، در نخستین روز انتشار آن نیز ادامه پیدا کرد و حتی در مراسم رونمایی از آن در تالار وحدت تهران نیز فروش بسیار خوبی داشت.

    آلبوم «طریق عشق» جدیدترین اثر «محمد رضا شجریان»، در هفته اول انتشار آن نیز در رده اول آلبوم‌های پرفروش هفته قرار گفت و استقبال بسیار خوب مخاطبان از این اثر موسیقیایی باعث شد که این روند تاکنون ادامه داشته باشد و هم اکنون شرکت موسیقی «ایران گام» و پخش «هنر شهر» آماده تولید و توزیع مجدد آن است.

    صدرالدین حسین‌خانی تهیه‌کننده آلبوم «طریق عشق» از علاقمندان به موسیقی درخواست دارد: «نسخه‌ اصلی این اثر را تهیه کنند و از فروش کپی غیرمجاز آن خودداری کنند و اگر هم مایل به دانلود آن هستند، این کار را به شکل قانونی و از طریق سایت‌ بیپ تونز که این اثر را عرضه کرده‌، انجام دهند و از دانلود غیرقانونی آن پرهیز کنند؛ مطمئناً با این کار خود، تهیه‌کننده بخش خصوصی را تقویت و در تولید آثار آینده، همراهی خواهند کرد.»

    علاقمندان جهت تهیه این اثر به صورت نسخه دیجیتال می توانند به سایت بیپ‌تونز www.beeptunes.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=123031
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *