×
×

اولین مجموعه شعر محمدرضا طاهری عرضه شد

  • کد نوشته: 1227
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • انتشارات فصل پنجم اولین مجموعه شعر محمدرضا طاهری را که مشتمل بر ۳۹ غزل است به چاپ رساند. محمدرضا طاهری، شاعر این کتاب در مورد این اثر گفت: سرفه های گرامافون اولین مجموعه شعر من که شامل ۳۹ غزل است که تجربه های من در ۴ سال اخیر من در قلمرو شعر می باشد. وی […]

  • انتشارات فصل پنجم اولین مجموعه شعر محمدرضا طاهری را که مشتمل بر ۳۹ غزل است به چاپ رساند.
    محمدرضا طاهری، شاعر این کتاب در مورد این اثر گفت: سرفه های گرامافون اولین مجموعه شعر من که شامل ۳۹ غزل است که تجربه های من در ۴ سال اخیر من در قلمرو شعر می باشد.
    وی در موردفضای غزل های این کتاب توضیح داد: فضای این غزل ها عاشقانه اجتماعی است و گاه رگه های فلسفی و عرفانی نیز به خود می گیرند.
    وی افزود: زبای این اشعار ریشه در ادبیات کهن ما دارد که جسارت های نوینی در آنها صورت گرفته و در حوزه غزل های نو محسوب شده و در این قلمرو شعری به شمار می آید.
    طاهری پیشروی این سبک شعری را حسین منزوی دانست و گفت: این سبک که منزوی پیشرو آن محسوب می شود امروزه بیشترین طرفدار را در میان شاعران و مخاطبان شعری دارد.
    وی در پایان در مورد انتشارات فصل پنجم توضیح داد: این انتشارات به همت پرویز بیگی حبیب آبادی که خود از شاعران بسیار موفق معاصر ایران است چند سالی است که به صورت اختصاصی به شعر می پردازد و مجموعه شعرهای بسیاری را روانه بازار کرده که در این بیشترین سهم را کتابهای شعر جوانان به خود اختصاص داده است.
    سرفه های گرامافون اثر محمدرضا طاهری در شمارگان ۱۱۰ نسخه و با قیمت ۲۲۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1227
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *