×
×

سخنگوی پارسیان خبر داد

  • کد نوشته: 1226
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • نیما زاهدی، سخنگوی ارکستر زهی پارسیان عنوان کرد: فعالیت ارکستر زهی پارسیان متوقف نشده است، بلکه فعلا برنامه هایمان برای اجرا در سال ۸۹ مشخص نشده است، اگرچه قطعا برنامه هایی خواهیم داشت. وی در این زمینه گفت: احتمالا برداشت درستی از صحبت های آقای مازیار ظهیرالدینی نشده است. ارکستر زهی پارسیان در ابتدا کارش […]

  • نیما زاهدی، سخنگوی ارکستر زهی پارسیان عنوان کرد: فعالیت ارکستر زهی پارسیان متوقف نشده است، بلکه فعلا برنامه هایمان برای اجرا در سال ۸۹ مشخص نشده است، اگرچه قطعا برنامه هایی خواهیم داشت.
    وی در این زمینه گفت: احتمالا برداشت درستی از صحبت های آقای مازیار ظهیرالدینی نشده است. ارکستر زهی پارسیان در ابتدا کارش را با حدود ۱۰ نوازنده آغاز کرد، اما زمانی که این تعداد به ۲۲ نفر رسید، می بایست که حتما با وجود یک رهبر کارمان را دنبال کنیم و برای هر اجرا از یک رهبر دعوت کنیم.
    زاهدی افزود: متاسفانه تعداد رهبرانی که بتوانیم با آنها کار کنیم در ایران کم است و باید یا از رهبران ایرانی مقیم خارج از ایران یا رهبران غیر ایرانی استفاده کنیم. از یک طرف رهبران خوب معمولا برنامه بسیار فشرده ای دارند و از طرف دیگر دعوت از این رهبران هزینه بالایی دارد که ما هم به دلیل نداشتن اسپانسر در این زمینه دچار مشکل هستیم. این موارد باعث شده که انتخاب رهبر برای اجرای تازه کمی بیشتر از حد معمول طول بکشد و هنوز نتوانیم برنامه مان را قطعی کنیم.
    ارکستر زهی پارسیان که فعالیت خود را از سال ۸۱ آغاز کرده است، یکی از حرفه ای ترین گروه های موسیقی در داخل کشور است که تاکنون با حضور رهبرانی همچون: منوچهر صهبایی، نصیر حیدریان، مروژان سیمونیان وآرام تالایان به اجرای کنسرت پرداخته اند.
    سخنگوی پارسیان:فعالیت ارکستر زهی پارسیان متوقف نشده است

    https://musiceiranian.ir/?p=1226
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *