×
×

در هفته اول پاییز و به میزبانی سالن «ایوان شمس» شهر تهران

  • کد نوشته: 121631
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام مهر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • «کامران تفتی» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران برای اولین‌بار کنسرت «عکس زمستونی تهران» را در شهر تهران برگزار می‌کند.
    +کامران تفتی آلبوم «عکس زمستونی تهران» را اسفندماه سال ۹۴ به بازار عرضه کرد

    در هفته اول پاییز و به میزبانی سالن «ایوان شمس» شهر تهران
  • کامران تفتی

    کامران تفتی

    «کامران تفتی» بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران برای اولین‌بار کنسرت «عکس زمستونی تهران» را در شهر تهران برگزار می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده روز ششم مهرماه سال جاری در نخستین برخورد مستقل با مخاطبانش قطعات این آلبوم را در سالن «ایوان شمس» اجرا خواهد کرد. این برنامه طی دو سانس و با ارکستری به سرپرستی «سیاوش امامی» روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت «تیوال» مراجعه نمایند.

    کامران تفتی آلبوم «عکس زمستونی تهران» را اسفندماه سال ۹۴ به بازار عرضه کرد. اثری که با تمامی فعالیت‌های گذشته او در عرصه خوانندگی تفاوت داشت و توانست نظر مثبت مخاطبان و منتقدان موسیقی را به خود جلب کند و چهره‌هایی نظیر «میثم یوسفی»، «حسین غیاثی» و «بهنام جلیلیان» نقش اصلی را در آن مجموعه داشتند.

    کامران تفتی در حالی ششم مهرماه روی صحنه می‌رود که او قبلاً هم در تهران روی صحنه رفته بود اما در آن زمان با سبک و سیاق و آثار متفاوتی فعالیت می‌کرد. فصل جدید فعالیت‌های هنری این هنرمند از اوایل سال ۹۴ آغاز شد نهایتاً با انتشار آلبوم «عکس زمستونی تهران» به تهیه‌کنندگی «آیدا مصباحی» به نتیجه رسید.

    photo_2016-09-23_17-08-45

    https://musiceiranian.ir/?p=121631
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *