×
×

«سیامک عباسی» بالاخره از چهره اش رونمایی کرد

  • کد نوشته: 121284
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۰ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • «سیامک عباسی» که چندی پیش اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «خوشبختیت آرزومه» روانه بازار موسیقی کشور کرده بود، برای اولین بار ۲۹ شهریورماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «سیامک عباسی» را مشاهده نمایید

    «سیامک عباسی» بالاخره از چهره اش رونمایی کرد
  • سیامک عباسی

    سیامک عباسی

    «سیامک عباسی» که چندی پیش اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان «خوشبختیت آرزومه» روانه بازار موسیقی کشور کرده بود، برای اولین بار ۲۹ شهریورماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از ایسکا، سیامک عباسی که در طول سال های فعالیتش، طرفدارانش چهره او را ندیده بودند، بالاخره بعد از ۱۰ سال به دیدار هوادارانش رفت و کنسرت این خواننده با اجرای منتخبی از آهنگ های قدیمی و آلبوم جدید او برگزار شد.

    با قطعه «فرشته پاک» کنسرت سیامک عباسی شروع شد و او با تشویق بی امان طرفدارانش بر روی صحنه حاضر شد تا برای اولین بار طرفدارانش علاوه بر صدا با چهره او هم آشنا شوند، در ادامه قطعات «دلت شکست»، «تو که نیستی» و «جوون تر که بودم» در اولین کنسرت این خواننده اجرا شدند.

    بخش دوم این کنسرت با اجرای آنپلاگد آهنگ «عشق عمیق» آغاز شد و سپس این خواننده قطعات «من راهیم» و «من انتخاب شدم» را همراه با تک نوازی پیانو اجرا کرد. در ادامه با اضافه شدن همه اعضای گروه به روی استیج، آهنگ های «خوبه حال من» ، «روزهای خوب»، «رویایی»، «خوشبختیت آرزومه»، «سقوط» و «دچار» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نواخته شدند.

    سیامک عباسی

    سیامک عباسی

    اولین کنسرت این خواننده با اجرای دوباره قطعه «خوشبختیت آرزومه» در میان استقبال هوادارانش به پایان رسید.

    در این اجرا امیر عظیمی (ویولن،پیانو و سینتی سایزر)، آرین کشیشی (نوازنده گیتار بیس)، نوید رهبر (پیانو،سینتی سایزر)، مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار)، هادی سالاری (گیتار)، سعید امینی (گیتار) و بابک صفرنژاد (هارمونیکا) به عنوان نوازنده عباسی را همراهی می کردند.

    درسانس دوم این کنسرت مهمانانی همچون روزبه نعمت الهی، بهاره رهنما، علی معلم، احسان روزبهانی، هومن نامداری، نیما رئیسی و یاس حضور داشتند.

    گفتنی است اولین کنسرت سیامک عباسی به همت موسسه «آوای هنر» و به مدیدیت محمد جلیل پور برگزار شد و برای تاریخ سوم مهرماه نیز تمدید شده است.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از  کنسرت «سیامک عباسی» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=121284
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *