×
×

«همایون شجریان» خبر داد؛

  • کد نوشته: 120877
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۶ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logo«محمدرضا شجریان» استاد آواز ایران بامداد امروز به ایران بازگشت تا ادامه مراحل درمان را داخل کشور دنبال کند.
    +متن یادداشت همایون شجریان درباره بازگشت استاد شجریان به ایران

    «همایون شجریان» خبر داد؛
  • استاد محمدرضا شجریان

    استاد محمدرضا شجریان

    «محمدرضا شجریان» استاد آواز ایران بامداد امروز به ایران بازگشت تا ادامه مراحل درمان را داخل کشور دنبال کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همایون شجریان فرزند محمدرضا شجریان با تایید خبر برگشت پدرش به ایران اعلام کرد که حال عمومی پدرش بهتر از ماه‌های گذشته است و به همین دلیل پزشکان اجازه پرواز دادند و او از آمریکا به ایران برگشته است.

    همایون شجریان نیز صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از پدرش، چنین نوشته است: «دوستان گرامی سلام. بامداد امروز پدر به ایران بازگشتند. خدا رو شکر حال ایشان خیلی بهتر از ماه‌های گذشته است. بر همین اساس پزشکان اجازه پرواز دادند و توانستند برای ادامه این دوره به خانه بازگردند تا مراحل بعدی درمانشان فرابرسد. ممنون از لطف و محبت بی‌پایان شما عزیزان که در این روزگار قوت قلب بوده‌اید و هستید. ممنون از همه دوستانی که لحظه به لحظه پیگیری کردند و زحمات را به جان خریدند. سپاسگزار از مسئولان محترمی که تا رسیدن پدر به ایران برای رفع مشکلات سفر از هیچ کمکی دریغ نکردند و آسایش ایشان را فراهم کردند.»

    شایان ذکر است که خبر بیماری «محمدرضا شجریان» همزمان با آغاز سال ١٣٩۵، از سوی این هنرمند مطرح شد که واکنش‌های زیادی را از سوی مردم و چهره‌های مختلف در پی داشت.

    ۵۷۳۵۱۹۹۵

    https://musiceiranian.ir/?p=120877
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *