×
×

به آهنگسازی «امیر رجبی»

  • کد نوشته: 120826
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۵ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «پیام کوتاه» (SMS) به آهنگسازی «امیر رجبی» از سوی مؤسسه فرهنگی-هنری «پرده هنر موسیقی» روانه ی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با پخش، این اثر به صورت آنلاین و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم موسیقی «پیام کوتاه» (SMS) را در ادامه ببینید

    به آهنگسازی «امیر رجبی»
  •  کاور آلبوم موسیقی «پیام کوتاه»

    کاور آلبوم موسیقی «پیام کوتاه»

    آلبوم موسیقی «پیام کوتاه» (SMS) به آهنگسازی «امیر رجبی» از سوی مؤسسه فرهنگی-هنری «پرده هنر موسیقی» روانه ی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با پخش، این اثر به صورت آنلاین و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر مشتمل بر۲۱ قطعه به نوازندگی هنرمندانی چون علی مهراسبی، امیرعباس ستایشگر، حسام اینانلو، روزبه شاه گلدی، آذر صیرفیان، شهرام صارمی و فرزام اعتمادی به اجرا در آمده که عبارتند از «نیایش اول»، «بیات کرد»، «درد دل»، «دل ای دل ای»، «نهفت»، «فاروق»، «کهکشان»، «کولی»، «کرمانجی»، «رنگ»، «شهرآشوب»، «شرنگ۱»، «شرنگ۲»، «شور»، «تسخیر»،«یادگاری»، «ذکر»، «سرکش»، «شوشتری»، «وهم»، «نیای شدوم» که این مجموعه را در فضایی بی کلام و گهگاه آوا و حتی شعر تشکیل می دهند.»

    این اثر را می توان آلبومی با سبک تلیقی برشمرد که البته از آنجا که «امیر رجبی» در موسیقی ایرانی سابقه ی خلق آثار فولکلور را بیشتر داشته، حال و هوای ایرانی و فولکلور آن پر رنگ تر است.

    امیر رجبی دانش‌آموخته موسیقی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و نوازندگی سنتور را نزد اساتیدی همچون «رضا شفیعیان»، «پرویز مشکاتیان» و «مجید کیانی» آموخته است.

    شایان ذکر است که آلبوم «پیام کوتاه» (SMS) چهارم شهریور ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران رونمایی شد.

    علاقمندان می توانند جهت تهیه این اثر، به صورت نسخه اصلی، به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشورمراجعه نمایند. همچنین این اثر از طریق «بیپ تونز»، به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم موسیقی «پیام کوتاه» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم موسیقی «پیام کوتاه» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=120826
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *