×
×

اجرای خورشید به سرپرستی درخشانی

  • کد نوشته: 12074
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام تیر ۱۳۹۰
  • ۶ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی خورشید در سه شهر گرگان، سمنان و کرمان برگزار می شود.

  • کنسرت گروه موسیقی خورشید در سه شهر گرگان، سمنان و کرمان برگزار می شود.

    مجید درخشانی سرپرست گروه موسیقی “خورشید” با اعلام این خبر در خصوص جزئیات برگزاری این کنسرت به خبرنگار مهر، گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است کنسرت گروه موسیقی “خورشید” را در شهرستان ها نیز برگزار کنیم براین اساس نخستین اجرای این گروه موسیقی در شهریورماه در گرگان با آواز داریوش کاظمی که از خواننده های محلی استان گلستان است به روی صحنه می رود.

    وی در ادامه افزود : در ادامه تور کنسرت این گروه موسیقی، آبان ماه در سمنان با آواز پوریا اخواص اجرای برنامه خواهیم داشت و در پایان هم کنسرت این گروه موسیقی آذرماه در کرمان با آواز مجید حسین خانی که از خواننده های محلی این منطقه است برگزار می شود.

    درخشانی در پاسخ به این سئوال که آیا در مجموع کنسرت های گروه موسیقی خورشید در شهرستان موسیقی مربوط به مناطق اجرا خواهد شد گفت : رپرتوار اصلی این گروه موسیقی شکل واحدی دارد و مجموع قطعاتی که در کنسرت خردادماه به روی صحنه رفته است بار دیگر اجرا خواهد شد اما درنظر داریم در برخی از شهرها که موسیقی آن منطقه قابل توجه است قطعاتی را اجرا کنیم؛ در کنسرت کرمان هم مجید حسین خانی خواننده کرمانی دو بیت خوانی های مخصوص موسیقی این منطقه و قطعاتی را به یاد ایرج بسطامی اجرا خواهد کرد.

    این نوازنده تار در ادامه صحبت های خود در خصوص برگزاری کنسرت این گروه موسیقی به همراه سه خواننده در خردادماه گفت : حضور سه خواننده تجربه خوبی بود اما یکی از مشکلاتی که با آن مواجه بودیم طولانی شدن زمان برنامه بود به این معنا که هریک از خواننده ها با رپرتواری که برای اجرا درنظر گرفته شده بود به روی صحنه آمدند و همین مسئله باعث طولانی شدن برنامه شد که این مسئله از حوصله تماشاگر خارج بود و همچنین باعث خستگی گروه شده بود ؛ از همین رو در کنسرت های آینده این تجربه را با دو خواننده در دو بخش مجزا کسب خواهیم کرد.

    درخشانی در ادامه به تازه ترین اثر منتشر شده خود اشاره کرد و گفت : به تازگی آلبوم “ترنجستان” با آواز مجید حسین خانی بر اشعار شاعران کرمانی به آهنگسازی من منتشر شده است.

    سرپرست گروه موسیقی شهناز در پایان افزود : گروه موسیقی شهناز در آمادگی کامل به سر می برد و قرار است مجموع آثاری را که از دو سال گذشته تمرین می کردند را در تازه ترین تور کنسرت این گروه موسیقی با آواز استاد شجریان برای اولین بار اجرا کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=12074
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *