×
×

آلبوم جدید «کاکوبند» پس از ماه‌های محرم و صفر راهی بازار می شود

  • کد نوشته: 120700
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۴ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «کاکوبند» با استقبال کم نظیر مخاطبان، ۲۲ شهریورماه سال جاری و طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی و هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه پرداخت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «کاکوبند» را مشاهده نمایید

    آلبوم جدید «کاکوبند» پس از ماه‌های محرم و صفر راهی بازار می شود
  • کنسرت گروه موسیقی «کاکوبند»

    کنسرت گروه موسیقی «کاکوبند»

    گروه موسیقی «کاکوبند» با استقبال کم نظیر مخاطبان، ۲۲ شهریورماه سال جاری و طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی و هنری ققنوس به مدیریت محمدحسین توتونچیان در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه پرداخت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این گروه موسیقی که پس از انتشار آلبوم «دعوت» توانستند توجه مخاطبان و حتی کارشناسان موسیقی را به خود جلب کنند، با اجرای قطعات آلبوم اولشان فضای متفاوتی برای مخاطبان و حاضرین در سالن فراهم کردند.

    کاکو بند موسیقی آوا محوری ارائه می‌کند، آواهایی که در اولین آلبوم با تنوع خاصی همانند یک ساز مکمل موسیقی این گروه بودند. پیش از این نیز استفاده از آوا به عنوان رکن اصلی یک موسیقی کم‌تر توانسته شنونده ایرانی را راضی کند. در ابتدای کنسرت نیز با پخش تیزری برای حاضرین در سالن به آن‌ها یادآور شدند آواهای استفاده در قطعات این گروه هیچ ریشه مذهبی و قومیتی ندارد. عمده بار موسیقی کاکو بند روی دوش سازهای کوبه‌ای است.

    پس از اجرای قطعه «هوکو هوکو» حاضرین در سالن دقایقی این گروه را ایستاده تشویق کردند که این استقبال ممتد اعضای گروه را نیز غافلگیر کرد. همچنین نیما صرافی مهر نیز خبر انتشار آلبوم جدید گروه پس از ماه‌های محرم و صفر داد، آلبومی که پیش بینی می‌شود به صورت تمام و کمال آوا محور نباشد و در آن قطعات با کلام نیز خودنمایی کند.

    قطعه «بهشت» که با پخش در برنامه «ماه عسل» با استقبال خوبی مواجه شده بود برای اولین بار در این کنسرت اجرا شد.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از  کنسرت «کاکو بند» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=120700
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *