×
×

از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com»

  • کد نوشته: 120470
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۱ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoگلچینی از بهترین آوازها و تصانیف استاد «محمد رضا شجریان» در قالب یک آلبوم از طریق سایت «بیپ تونز» به انتشار رسیده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
    +این گلچین موسیقایی به پاس زحمات و ارج گذاریِ هنر ارزشمند استاد «محمد رضا شجریان» و با اجازه صاحبین آثار انتخاب و منتشر شده است

    از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com»
  • s2گلچینی از بهترین آوازها و تصانیف استاد «محمد رضا شجریان» در قالب یک آلبوم از طریق سایت «بیپ تونز» به انتشار رسیده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سایت «بیپ تونز» به پاس زحمات و ارج گذاریِ هنر ارزشمند استاد «محمد رضا شجریان» و با اجازه صاحبین آثار انتخاب شده، اقدام به گلچین و جمع آوری قطعاتی آوازی و تصنیف هایی از بهترین های استاد مسلم آواز ایران کرده و به صورت یک آلبوم با ۱۹ قطعه در دسترس مخاطبان قرار داده است.

    قطعات انتخاب شده ی این آلبوم عبارتند از «جان جهان»، «صبح است ساقیا»، «در خیال»، «جام تهی»، «بت چین»، «دل شدگان»، «سمن بویان»، «ساز و آواز بی همگان به سر شود»، «شب وصل»، «بارون»، «چشم مست»، «شیدایی»، «آسمان عشق»، « ای ساربان»، «بهار دلکش»، «چهره به چهره»، «آواز و تار»، «دود و عود» و «ساز و آواز (بیداد، بیات راجه، عشاق)» که به همت «بیپ تونز» گرد آوری شده و به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که علاقمندان جهت خرید و دانلود این آلبوم می توانند به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نمایند.

    +از اینجا دموی قطعات را آنلاین بشنوید و در صورت خرید پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=120470
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *