×
×

فرهنگ شریف از جوانی درخشید

  • کد نوشته: 120189
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۸ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • حمیدرضا نوربخش درپی درگذشت فرهنگ شریف گفت: شخصیت کم‌نظیری را از دست دادیم که در دهه‌های متوالی در عرصه موسیقی درخشید و آثار ماندگاری را باقی گذاشت. مدیرعامل خانه موسیقی  ادامه داد: او از جوانی درخشید و از جوان‌ترین نوازندگانی بود که به برنامه‌ گل‌های‌ رادیو جذب شد. او توانست شیوه نوینی را در نوازندگی […]

    فرهنگ شریف از جوانی درخشید
  • فرهنگ شریف

    فرهنگ شریف

    حمیدرضا نوربخش درپی درگذشت فرهنگ شریف گفت: شخصیت کم‌نظیری را از دست دادیم که در دهه‌های متوالی در عرصه موسیقی درخشید و آثار ماندگاری را باقی گذاشت.

    مدیرعامل خانه موسیقی  ادامه داد: او از جوانی درخشید و از جوان‌ترین نوازندگانی بود که به برنامه‌ گل‌های‌ رادیو جذب شد. او توانست شیوه نوینی را در نوازندگی تار پایه‌گذاری کند که تا امروز، جوانان این شیوه را دنبال می‌کنند.

    او فرهنگ شریف را یکی از استوانه‌های ارزشمند موسیقی دانست و افزود: شریف در عرصه آهنگسازی نیز آثار ارزشمندی را از خود باقی گذاشته است. او از چهره‌های ارزشمند موسیقی بود که برایش جایگزینی نداریم.

    نوربخش درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری، خانواده‌اش و مردم هنردوست تسلیت گفت.

    به گفته او، فرهنگ شریف ساعت ۹ صبح امروز (۱۷ شهریورماه) به علت عارضه تنفسی که منجر به ایست قلبی شد، در خانه‌اش درگذشت.

    نوربخش که مسؤولیت انجام هماهنگی مراسم خاکسپاری و مجلس ترحیم این هنرمند را برعهده دارد، اضافه کرد که برگزارکنندگان مراسم ترحیم در حال هماهنگی برای برپایی این مراسم در روز سه‌شنبه (۲۳ شهریور) در مسجدجامع شهرک غرب هستند.

    مراسم خاکسپاری این هنرمند ساعت ۹ صبح روز شنبه، ۲۰ شهریورماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌ زهرا (س) برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=120189
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *