×
×

پنجم مهرماه سال جاری

  • کد نوشته: 119933
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • «محسن شریفیان» آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر سرشناس موسیقی کشورمان، با جمعی از دیگر نوازندگان توانای ایرانی مقیم خارج، گروهی تحت عنوان «گِتَک» را در «وین» به روی صحنه می برند.

    +محسن شریفیان: کنسرت وین در قالب گروه «گتک» تجربه ای جدید در ارائه موسیقی جنوب ایران خواهد بود

    پنجم مهرماه سال جاری
  • shsh«محسن شریفیان» آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر سرشناس موسیقی کشورمان، با جمعی از دیگر نوازندگان توانای ایرانی مقیم خارج، گروهی تحت عنوان «گِتَک» را در «وین» به روی صحنه می برند.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سرپرست گروه بوشهری «لیان» که در این کنسرت به نوازندگی نی انبان خواهد پرداخت، با هنرنمایی و همکاری حبیب مفتاح بوشهری (پرکاشن- گسنگ)، محمد خدادادی (نی- گسنگ) و ماهان میر عرب (گیتار- عود) در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ (۵ مهر ماه ۱۳۹۵) به اجرای کنسرتی در وین می پردازند.

    شریفیان در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اعلام این خبر عنوان کرده است: «کنسرت وین در قالب گروه «گتک» تجربه ای جدید در ارائه موسیقی جنوب ایران خواهد بود. گتک نام گروه جدیدی است که حبیب، ماهان میر عرب، محمد خدادادی و من، به صورت بین المللی تشکیل داده ایم. این کنسرت در ساعت ۱۹ روز ۲۶ سپتامبر برگزار خواهد شد. ناگفته نماند که گتک نام گیاهی است که در دل سخت ترین شرایط و حتی شوره زارها می روید!، همچنین در استفاده از اعضای گروه لیان، به دلیل مشکلات ویزا محدودیت وجود دارد و البته این گروه همچنان به قوت خود به کارش ادامه می دهد.»

    شایان ذکر است که کنسرت گتک با حمایت ۳۶۰Trip به روی صحنه خواهد رفت. ۳۶۰trip سامانه رزرو آنلاین خدمات سفر از جمله رزرو بلیط هواپیما، هتل ها و اقامتگاه های ایرانی و خارجی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=119933
       
    برچسب ها محسن شریفیان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *