×
×

دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com»

  • کد نوشته: 119637
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «تیک تاک زندگی» جدیدترین اثر با آهنگسازی و تنظیم «آرش قاسمی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «میراث نغمه های کهن» به انتشار رسید که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «تیک تاک زندگی» را در ادامه ببینید

    دانلود قانونی این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com»
  • ۵۲۵۲۱۱-۴۰۵۰۲۸۵۷۰۰۳p01آلبوم «تیک تاک زندگی» جدیدترین اثر با آهنگسازی و تنظیم «آرش قاسمی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «میراث نغمه های کهن» به انتشار رسید که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش خبرنگار سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «تیک تاک زندگی» سومین اثر از این هنرمند است که شامل ۸ قطعه بنام های «شام اول»، «شهر فرنگ»، «دریای بارانی»، «زمان پیش رو»، «ایستگاه عاشقی»، «شعله های آتش»، «پیام جدایی» و «صدای باد»، در فضایی از موسیقی تلفیقی به ضبط رسیده و مجموع کارهای آن از جمله آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی تمام سازها را قاسمی شخصاٌ بر عهده داشته است که از نکات قابل توجه در این آلبوم می باشد.

    در ضبط این آلبوم آرش قاسمی بر سازهای آکوستیک – سه تار، عود، کلارینت، ساکسفون، آکاردئون، تنبک و ادوات کوبه‌ای- و همچنین سازهای الکتروآکوستیک و سینتی سایزر نواخته است و بیشتر آهنگ ها با توجه به سازهای ایرانی که در آن ها استفاده شده اند، حال و های تلفیقی ایرانی دارند. اما در بعضی از قطعات سیر و نگاهی به فضای موسیقی ملل نیز شده است.

    این نوازنده و آهنگساز درباره آلبوم خود می گوید: «صدای تیک تیک زندگی در تمام این کره خاکی برای همه ما انسان‌ها یکسان است. شاید در همان ثانیه‌هایی که اولین شام عاشقانه‌ی زندگی ‌مان را جشن می‌‌گیریم در سویی دیگر، کسی کنار دریا زیر باران قدم می‌زند، یا در ایستگاه مترو در حال حرکت است و یا در کنار آتش به موسیقی مورد علاقه‌اش گوش فرا می‌دهد. زندگی همراه با تیک‌تاک‌هایش در تمام هستی جریان دارد.»

    شایان ذکر است که از آرش قاسمی پیش از آلبوم تازه اش دو آلبوم «خیام و میرزا عبدالله» و «گوهر افشان» منتشر شده اند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «تیک تاک زندگی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «تیک تاک زندگی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «تیک تاک زندگی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=119637
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *