×
×

اولین کنسرت خواننده تازه مجوز گرفته

  • کد نوشته: 119573
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۳ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • خواننده پاپ که به تازگی مجوز فعالیت‌ رسمی خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده ۲۷ شهریور اولین کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌کند. رسول ترابی تهیه کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران»  با اشاره به برگزاری این کنسرت بیان کرد: خوشبختانه تمامی مراحل […]

    اولین کنسرت خواننده تازه مجوز گرفته
  • ۲۱۹۴۹۱۲خواننده پاپ که به تازگی مجوز فعالیت‌ رسمی خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده ۲۷ شهریور اولین کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می‌کند.

    رسول ترابی تهیه کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران»  با اشاره به برگزاری این کنسرت بیان کرد: خوشبختانه تمامی مراحل اداری دریافت مجوز برگزاری کنسرت «اَشوان» انجام شده و ما اولین کنسرت رسمی این خواننده را روز ۲۷ شهریورماه امسال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می کنیم.

    وی ادامه داد: البته برنامه های دیگری برای برگزاری کنسرت این خواننده در تهران و شهرستان ها پیش بینی کرده ایم که طی روزهای آینده با برگزاری یک نشست خبری اطلاع رسانی خواهد شد. به هر حال با توجه به اینکه این خواننده از محبوبیت بالایی میان مخاطبان موسیقی برخوردار است تصور می کنم طرفداران این خواننده جوان شاهد یک اجرای پرهیجان و جالب توجه خواهند بود.

    این تهیه کننده موسیقی درباره فعالیت های دیگر خود در عرصه برگزاری کنسرت قبل از فرا رسیدن ایام محرم و صفر بیان کرد: برگزاری کنسرت گروه «سون» بعد از انتشار آلبوم جدید این گروه، برپایی کنسرت های رحیم شهریاری و فرزاد فرزین از جمله برنامه هایی است که طی هفته های آینده در تهران برگزار می کنیم. البته بعد از ماه های محرم و صفر نیز مجموعه برنامه هایی را برای برگزاری کنسرت پیش بینی کردیم که طی هفته های آینده اعلام می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=119573
       
    برچسب ها اشوان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *