×
×

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

  • کد نوشته: 118897
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۸ام شهریور ۱۳۹۵
  • ۰
  • نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی سخت‌گیری نسبت به برگزاری کنسرت‌های موسیقی را موجب اقبال مردم و جوانان به موسیقی‌های غیرایرانی دانست. عبدالکریم حسین زاده با اشاره به شروط پیشنهادی دادستان تهران برای برگزاری کنسرت های موسیقی، اظهار کرد: من فکر می کنم این برخورد و نگاه به کنسرت ها بیشتر باعث واگرایی می […]

    نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:
  • ۱۴۶۴۳۳۲۷۹۹۷۰۹_۲-۹نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی سخت‌گیری نسبت به برگزاری کنسرت‌های موسیقی را موجب اقبال مردم و جوانان به موسیقی‌های غیرایرانی دانست.

    عبدالکریم حسین زاده با اشاره به شروط پیشنهادی دادستان تهران برای برگزاری کنسرت های موسیقی، اظهار کرد: من فکر می کنم این برخورد و نگاه به کنسرت ها بیشتر باعث واگرایی می شود تا همگرایی درون سرزمینی نسبت به محصولات فرهنگی در کشور.

    وی افزود: بزرگ ترین تاثیری که این سختگیری نسبت به برگزاری کنسرت ها خواهد داشت استقبال بیشتر از موسیقی های غیرایرانی و ارجاع مردم به مراکز موسیقیایی است که منشاء غیرایرانی دارند.

    نماینده مردم نقده در مجلس یادآور شد: این موضوع همچنین باعث سختی بیشتر کار کسانی می شود که در حوزه موسیقی فعالیت می کنند و ممکن است حتی خیلی ها قید موسیقی را بزنند.

    حسین زاده تصریح کرد: بهتر است اجازه بدهیم وزارت ارشاد به روال سابق این مسئولیت را داشته باشد و همان روال در این زمینه طی شود.

    وی با تاکید بر لزوم احساس مسئولیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به بدنه زیرمجموعه خود نیز گفت: آقای جنتی باید پیگیری صفر تا صد موضوع کنسرت ها و تمامی محصولات و رویدادهای فرهنگی را بر عهده داشته باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=118897
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *