×
×

انتشارات: ترنم‌نی

  • کد نوشته: 11791
  • شادروان موسوي
  • دوشنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۰
  • ۰
  • آهنگساز: رضا پدیدار نوازندگان: بهنام کلاه‌بخش (سه‌تار)، فرهاد فقیر (باقلاما)، کامیار محبت (تنبک)، محمد جابری (دف و دایره)، حمید مجدی (سازهای الکترونیکی) و سعید عزیزی (سازهای الکترونیکی) توضیحات: آلبوم موسیقی «فرح‌نای» شامل آثار رضا پدیدار برای ساز نی است که سازهای ایرانی و الکترونیک آن را همراهی می‌کنند. در این آلبوم قطعات شوق، مجنون، همایون، […]

  • آهنگساز: رضا پدیدار

    نوازندگان: بهنام کلاه‌بخش (سه‌تار)، فرهاد فقیر (باقلاما)، کامیار محبت (تنبک)، محمد جابری (دف و دایره)، حمید مجدی (سازهای الکترونیکی) و سعید عزیزی (سازهای الکترونیکی)

    توضیحات: آلبوم موسیقی «فرح‌نای» شامل آثار رضا پدیدار برای ساز نی است که سازهای ایرانی و الکترونیک آن را همراهی می‌کنند. در این آلبوم قطعات شوق، مجنون، همایون، نوای نی و شور به آهنگسازی رضا پدیدار ارائه شده است. همچنین قطعه جاودانه «کاروان» از ساخته‌های مرحوم روح‌الله خالقی و «بیگانه» اثر مرحوم اکبر محسنی با تنظیمی تازه نواخته شده است.

    در بروشور این آلبوم نوشته شده است: «رضا پدیدار عاشق است و صبور. هم آن روزها که ساعت‌ها در نی‌لبک کودکی‌هایش می‌دمید تا به صدایی خوش رسید و هم آن روزها که فرسنگ‌ها راه را از زادگاهش «فریدن» در سوز و سرما طی می‌کرد تا به محضر استادان برسد. خاصه استاد کامران بهادر که نقش به‌سزایی در پرورش استعداد او داشت. پدیدار اکنون با گروه‌های مطرح موسیقی کشور عزیزمان هم‌نواست و دمیدنش در نی با دل، آن کار می‌کند که باد با آتش.»

    https://musiceiranian.ir/?p=11791
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *