×
×

در نخستین هفته موسیقی نواحی ایران

  • کد نوشته: 117637
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «نجوای کتول» به سرپرستی محمدرضا برزگر در چهارمین شب از نخستین هفته موسیقی نواحی روی صحنه می رود. این گروه موسیقی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون اجراهای بسیاری داشته است. از جمله فعالیت های گروه می توان به کسب عنوان گروه برگزیده نهمین جشنواره موسیقی نواحی […]

    در نخستین هفته موسیقی نواحی ایران
  • ۲۱۷۷۴۹۵گروه موسیقی «نجوای کتول» به سرپرستی محمدرضا برزگر در چهارمین شب از نخستین هفته موسیقی نواحی روی صحنه می رود.

    این گروه موسیقی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون اجراهای بسیاری داشته است. از جمله فعالیت های گروه می توان به کسب عنوان گروه برگزیده نهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، همکاری با سازمان ملل متحد (یونسکو) ، سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث‌فرهنگی، ‌صنایع‌ دستی ‌و گردشگری و … اشاره کرد.

    محمدرضا برزگر (سرپرست و نوازنده دوتار)، حسین اصفهانی نوده (خواننده و نوازنده شمشاد)، حسین خسروی کتولی (نوازنده نی و قرنه) و محمد برزگر (نوازنده دهل، نقاره و تشت) نوازندگان گروه موسیقی نجوای کتول هستند.

    این گروه با ارائه سبک جدید ، سعی در ارتقای موسیقی مقامی کتولی استان گلستان داشته است و والاترین هدف گروه ، نهادن میراثی برای آیندگان بوده خواهد بود.

    گروه موسیقی «نجوای کتول» به سرپرستی محمدرضا برزگر ۴ شهریور در چهارمین شب از نخستین هفته موسیقی نواحی از ساعت ۱۹:۰۰ روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=117637
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *