×
×

جلسات مدیریتی برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 117036
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیر ارکستر فیلارمونیک کردستان ضمن معرفی اعضای هیات امنای این مجموعه موسیقایی از برگزاری اولین جلسه رسمی این ارکستر در تهران خبر داد. مهدی احمدی مدیر ارکستر فیلارمونیک کردستان  توضیح داد: خوشبختانه بعد از ۱۱ سال تلاش بی وقفه و حمایتی که از سوی استانداری و حوزه هنری استان کردستان انجام گرفته فعالیت های ارکستر […]

    جلسات مدیریتی برگزار می‌شود
  • ۲۰۹۹۱۲۱مدیر ارکستر فیلارمونیک کردستان ضمن معرفی اعضای هیات امنای این مجموعه موسیقایی از برگزاری اولین جلسه رسمی این ارکستر در تهران خبر داد.

    مهدی احمدی مدیر ارکستر فیلارمونیک کردستان  توضیح داد: خوشبختانه بعد از ۱۱ سال تلاش بی وقفه و حمایتی که از سوی استانداری و حوزه هنری استان کردستان انجام گرفته فعالیت های ارکستر فیلارمونیک کردستان وارد فاز جدیدی می شود به طوری که روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه اولین جلسه هیات امنا با حضور برخی از مقامات استانی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان در محل دفتر انجمن موسیقی در تهران برگزار می شود.

    وی ادامه داد: عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان، امین مرادی رییس حوزه هنری استان کردستان، فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهرام جمالی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، محمدرضا درویشی، حمیدرضا اردلان، نادر مشایخی، هوشنگ کامکار و بنده از جمله افرادی هستیم که در اولین جلسه هیات امنای ارکستر فیلارمونیک کردستان حضور پیدا می کنند و این برای مجموعه ما باعث مسرت و خوشحالی است که چنین افرادی در فاز جدید فعالیت های ما حضور دارند.

    احمدی در پایان بیان کرد: در این جلسه مباحث مختلفی چون بودجه، نحوه برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت و رپرتوارهای آینده ارکستر فیلارمونیک کردستان مورد بررسی قرار می گیرد که با توجه به حضور هنرمندان ارزنده ای که در مجموعه هیات امنا در کنار مدیران ارشد استانی و وزارت ارشاد حضور دارند تصور می کنم جلسه پرباری خواهد بود. البته با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بنا داریم در آینده ای نزدیک این جلسات در استان کردستان نیز برگزار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=117036
       
    برچسب ها مهدی احمدی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *