×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت ارکستر سمفونیک «رسانه هنر»

  • کد نوشته: 116787
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • ارکستر سمفونیک «رسانه هنر» نوزدهم مرداد ماه امسال در تازه ترین کنسرت خود قطعات جدیدی را برای مخاطبان موسیقی کلاسیک اجرا کرد.+در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «رسانه هنر» را مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت ارکستر سمفونیک «رسانه هنر»
  • ارکستر سمفونیک «رسانه هنر»

    ارکستر سمفونیک «رسانه هنر»

    ارکستر سمفونیک «رسانه هنر» نوزدهم مرداد ماه امسال در تازه ترین کنسرت خود قطعات جدیدی را برای مخاطبان موسیقی کلاسیک در تالار رودکی اجرا کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت ارکستر سمفونیک «رسانه هنر» ساعت ۲۰:۳۰ روز نوزدهم مردادماه امسال با اجرای سمفونی شماره ۹ آنتونی دورژاک با عنوان «دنیای نو»، اورتور اگمونت بتهون، رومنس برای ویولن و ارکستر در فاماژور بتهون، «فینلاندیا» از سیبلیوس برگزار شد.

    ارکستر سمفونیک رسانه هنر در سال ۸۵ توسط امیرپدرام طاهریان بنیانگذاری شد. این ارکستر در ابتدای فعالیت های خود در قالب ارکستر زهی اجراهای خود را به مخاطبان ارائه و در همان سال ها تلاش کرد تا در اجرای رپرتوارهای ارکسترال معتبر و متنوع اقداماتی را انجام دهد. ترکیب نوازندگان حرفه ای با نوازندگان جوان و مستعد یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه خصوصی است.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=116787
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *