×
×

سرپرست دفتر موسیقی اعلام کرد:

  • کد نوشته: 1163
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۱۵ دیدگاه
  • موسیقی ایرانیان: به گفته رییس دفتر موسیقی ارشاد، حبیب محبیان درخواست خود برای دریافت مجوز انتشار آلبوم را ارائه کرده است. علی ترابی در این زمینه گفت: مدتی قبل ایشان برای انتشار یک آلبوم موسیقی در داخل کشور؛ درخواستی برای دفتر موسیقی ارشاد نوشته‌اند، اما صحبتی از برگزاری کنسرت در داخل کشور نبوده است. برای اعطای مجوز به این آلبوم نیز همچون آلبوم‌های دیگر و براساس برنامه اداری، مطابق ضوابط عمل خواهیم کرد و درخواست ایشان درحال بررسی است

  • موسیقی ایرانیان: به گفته رییس دفتر موسیقی ارشاد، حبیب محبیان درخواست خود برای دریافت مجوز انتشار آلبوم را ارائه کرده است. علی ترابی در این زمینه گفت: مدتی قبل ایشان برای انتشار یک آلبوم موسیقی در داخل کشور؛ درخواستی برای دفتر موسیقی ارشاد نوشته‌اند، اما صحبتی از برگزاری کنسرت در داخل کشور نبوده است. برای اعطای مجوز به این آلبوم نیز همچون آلبوم‌های دیگر و براساس برنامه اداری، مطابق ضوابط عمل خواهیم کرد و درخواست ایشان درحال بررسی است.
    وی در پاسخ به این سوال که علاوه بر ضوابط معمول اعطای مجوز، در این بررسی چه موارد دیگری مورد توجه دفتر موسیقی برای اعطای مجوز است، عنوان کرد: دفتر موسیقی در زمان اعطای مجوز به آلبوم‌ها مشخصا موسیقی و شعر آثار را بررسی می‌کند. البته درخصوص صلاحیت‌ افراد نیز از مراجع ذیصلاح نیز استعلام خواهد کرد. بررسی این آلبوم نیز در چارچوب‌های قانونی دفتر موسیقی انجام می‌شود و روال متفاوتی نخواهد داشت.
    پیش از این «رضا رشیدپور»، مجری برنامه‌های تلویزیون از برگزاری کنسرت، حبیب، خواننده لس‌آنجلسی در تهران خبر داده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=1163
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *