×
×

تغییر مکان شب‌های موسیقی بارانا

  • کد نوشته: 116142
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • فستیوال موسیقی «بارانا» به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی به دلیل فراهم نشدن امکانات رفاهی و پاره‌ای از ملاحظات در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.
    +چیدمان صندلی‌ها در مکان جدید کاملا مطابق مکان قبلی است و تغییری در مشخصات بلیت (اعم از جایگاه و ردیف) ایجاد نخواهد شد

    تغییر مکان شب‌های موسیقی بارانا
  • niavaran-palace-tehran-014فستیوال موسیقی «بارانا» به دلیل پاره از ملاحظات به جای کاخ گلستان در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شب های موسیقی بارانا به پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی به دلیل فراهم نشدن امکانات رفاهی و پاره‌ای از ملاحظات در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد.

    چیدمان صندلی‌ها در مکان جدید کاملا مطابق مکان قبلی است و تغییری در مشخصات بلیت (اعم از جایگاه و ردیف) ایجاد نخواهد شد، در فستیوال «شب‌های موسیقی بارانا»، گروه‌‌ها و هنرمندانی چون لوریس چکناوریان، کامکارها، شهرداد روحانی، کیخسرو پورناظری و گروه شمس، سهراب پورناظری به همراه آنتونیو ری به اجرای برنامه می‌پردازند. اجرای گروه پالت و همچنین اجرای مشترک گروه‌های کامنت و داماهی از دیگر برنامه‌های این فستیوال موسیقی است.

    شایان ذکر است که پنج درصد از فروش بلیت‌های این برنامه به کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت محک و همچنین درصدی دیگر از فروش برای حمایتِ موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در نظر گرفته شده است.

    نخستین دوره از شب‌های موسیقی بارانا توسط مؤسسه‌ آفرینش هنر بارانا، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان و هنردوستان می‌توانند از طریق سامانه www.miresi.ir بلیت‌‌های این فستیوال را تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=116142
       
    برچسب ها بارانا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *