×
×

مهدی وجدانی

  • کد نوشته: 1161
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • آهنگساز آلبوم «جاده‌های بارانی» از استقبال مخاطبان تهرانی و شهرستانی از این اثر خبر داد. مهدی وجدانی آهنگساز آلبوم موسیقی «جاده‌های بارانی» در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: این اثر سومین کار تولید شده من در حوزه موسیقی است که تنها با ساز گیتار اجرا شده و شامل قطعاتی چون آن‌سوتر گاهی، ماه در […]

  • آهنگساز آلبوم «جاده‌های بارانی» از استقبال مخاطبان تهرانی و شهرستانی از این اثر خبر داد.

    مهدی وجدانی آهنگساز آلبوم موسیقی «جاده‌های بارانی» در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: این اثر سومین کار تولید شده من در حوزه موسیقی است که تنها با ساز گیتار اجرا شده و شامل قطعاتی چون آن‌سوتر گاهی، ماه در آب، دست‌های بی‌تو، اما دور، تریلوژی باران، از پشت پنجره و … است.
    وی افزود: بن‌مایه کار، تصویری و دارای فرم درماتیک است که البته یکی از اهداف ما این است که از ملودی‌های پرش‌دار استفاده نکنیم که شنونده عام بتواند با آن ارتباط برقرار کند.
    این نوازنده گیتار ادامه داد: من سعی کردم به گونه‌ای موسیقی بسازم که تنها موسیقی‌دانان به سمت آن نروند. بر این اساس از آکورهای سخت استفاده نکردم. در واقع به نوعی به عام ساختن اثر موسیقی در این کار روی آورده‌ام.
    وجدانی در خاتمه خاطرنشان کرد: آلبوم جاده‌های بارانی اسفند سال گذشته در بازار پخش و فروردین ماه به شهرستان‌ها رفت که در این مدت شاهد استقبال گسترده‌ای از آن بودیم؛ به طوری که قطعات این کار مرتباً از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شوند.
    به گزارش فارس، ‌از وجدانی تاکنون آلبوم‌های «تاریکی زیبا»، «اشک‌هایی از بهشت» و «جاده‌های بارانی» به بازار آمده که با استقبال علاقه‌مندان موسیقی بی‌کلام مواجه شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1161
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *