×
×

رضا صادقی: کسی جرات ندارد به «ایران» چپ نگاه کند

  • کد نوشته: 116013
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت «رضا صادقی» ۱۳ مرداد ماه با استقبال مخاطبان و در هیاهوی طرفداران این خواننده پاپ برگزار شد و او آهنگ معروف گروه «مشکی پوش» را با تغییراتی اجرا کرد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «رضا صادقی» را مشاهده نمایید

    رضا صادقی: کسی جرات ندارد به «ایران» چپ نگاه کند
  • کنسرت رضا صادقی

    کنسرت رضا صادقی

    کنسرت «رضا صادقی» ۱۳ مرداد ماه با استقبال مخاطبان و در هیاهوی طرفداران این خواننده پاپ برگزار شد و او آهنگ معروف گروه «مشکی پوش» را با تغییراتی اجرا کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» و به نقل از «مهر»، ۱۳ مرداد کنسرت رضا صادقی در حالی در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که پویا نیک پور که به عنوان آهنگساز سال هاست این خواننده پاپ را همراهی می کند جای خود را به بهنام ابطحی داده بود و این بزرگترین تغییر در کنسرت های این خواننده پاپ است.

    سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شب گذشته مملو از جمعیت بود و شور و هیجانی که در سالن موج می زد از همان ابتدا رضا صادقی را راضی کرد. مثل همه کنسرت ها دو ال ی دی بزرگ در دو گوشه به تناوب رضا صادقی و نوازندگان روی صحنه را برای کسانی که دورتر بودند نشان می داد و در انتهای صحنه روی پرده تصاویر انتزاعی و در جلوی صحنه رقص نور بر شور و هیجان سالن افزوده بود.

    رضا صادقی بعد از اجرای اولین قطعه خود و پس از یادآوری حضور بهنام ابطحی به عنوان آهنگساز در کنارش، به رسم همه کنسرت هایش رو به حاضران گفت: ابتدا این اجرا را به شهدا تقدیم می کنم که از جان خود گذشتند تا ما جان بگیریم و همچنین به جانبازها. امروزه دور تا دور سرزمینمان اتفاقات دلخراشی رخ می دهد و آنقدر مردان مرد این سرزمین در ۸ سال دفاع مقدس و همین زمان مردانگی کرده اند که کسی جرات ندارد به این سرزمین چپ نگاه کند.

    وی ادامه داد: گروه دومی که باید از آنها یاد کنم هنرمندانی هستند که با روح آثارشان بر روح مردم تاثیر می گذارند.

    او در ادامه از ناصر عبدالهی، مرتضی پاشایی و حبیب محبیان یاد کرد و در نهایت گفت: سومین گروهی که اجرا را به آنها تقدیم می کنم پدران و مادران سرزمینم است.

    صادقی از مردم خواست به احترام این سه قشر ۲۰ ثانیه ایستاده آنها را تشویق کنند.

    او بعد از این صحبت ها قطعه ای را به بانوان تقدیم کرد. قطعه ای که توسط این خواننده به بانوان تقدیم شد قطعه «بانوی من» بود.

    کنسرت رضا صادقی

    کنسرت رضا صادقی

    در این کنسرت گرچه سه نفر در گروه کر حضور داشتند که در گوشه سمت راست ایستاده بودند و در اکثر موارد صادقی را همراهی می کردند اما صدایشان در هیچ قطعه ای به گوش مردم نمی رسید حتی در برخی قطعات صدای گروه نوازنده بر صدای خواننده نیز غلبه می کرد.

    همچنین رضا صادقی یک بار در میانه کنسرت مجبور شد میکروفن خود را به دلیل نقص فنی تعویض کند. با اینهمه به نظر می رسید مخاطبان از اجرا رضایت کامل را دارند.

    یکی دیگر از صحنه هایی که مردم را به وجد آورد تک اجرای مرتضی کریمی با ساز جنوبی بود.

    مشکی رنگ عشقه، بخند ، کلافه ام ،دست خودم نیست، قطعه جنوبی آسیمه سر، بانوی من،عاشقتم و دوست دارم خدا از جمله قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد.

    در این ارکستر هنرمندانی چون، بهنام ابطحی، فاضل پیش، مرتضی کریمی، رضا آذرنژاد، سهیل چترچی، بهروز دهبانی، ارسطو میرزایی، مسعود ترکاشوند و… به اجرا پرداختن که سه نفر از نوازنده های قبلی گروه یعنی فاضل پیش، سعید صارمی و مرتضی کریمی در گروه حضور داشتند و باقی نوازندگان جدیدی بودند که از خرداد ۹۵ که بهنام ابطحی برای نخستین بار ارکستر گروه مشکی پوشان را به عهده گرفت به گروه اضافه شده اند.

    صادقی در این کنسرت همچنین قطعه «شب بارونی» را برای هوادارانش خواند که این قطعه از آلبومی با همین عنوان انتخاب شده بود که چندی پیش در فضای مجازی و به نفع کودکان کار توسط این خواننده منتشر شد.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=116013
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *