×
×

ضبط آلبوم جدید آغاز شد

  • کد نوشته: 115874
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • سرپرست گروه «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه درباره حاشیه‌های پیش آمده در کنسرت شهر رشت این گروه توضیحاتی را ارائه داد. روزبه اسفندارمز سرپرست گروه «پالت» درباره تازه ترین فعالیت های این گروه گفت: پس از یک دوره کوتاه استراحت که برای گروه بعد از چندین ماه فعالیت فشرده لازم بود، […]

    ضبط آلبوم جدید آغاز شد
  • ۲۱۶۰۱۱۶سرپرست گروه «پالت» ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه درباره حاشیه‌های پیش آمده در کنسرت شهر رشت این گروه توضیحاتی را ارائه داد.

    روزبه اسفندارمز سرپرست گروه «پالت» درباره تازه ترین فعالیت های این گروه گفت: پس از یک دوره کوتاه استراحت که برای گروه بعد از چندین ماه فعالیت فشرده لازم بود، اعضای گروه مشغول رسیدگی به امور شخصی و تولید قطعات اختصاصی خود شدند و بعد از این استراحت، تولید آلبوم جدید گروه را از سرگرفته ایم و در این میان برنامه ریزی هایی برای اجرای زنده در چند شهرستان از جمله شهرکرد، شیراز، کرمانشاه و بوشهر داریم که در صورت قطعی شدن هرکدام از اینها اطلاعات دقیق تری را به مخاطبان ارائه می دهیم.

    وی درباره حاشیه های پیش آمده در کنسرت گیلان که با واکنش هایی در رسانه های محلی استان مواجه شده بود، توضیح داد: متاسفانه در کنسرت رشت گروه «پالت» اتفاقاتی افتاد و اعضای گروه ناخواسته وارد ماجرایی شدند که به هیچ عنوان مایل به ورود آن نبودند و این موضوع نشات گرفته از فقدان تالار مناسب برای اجرای زنده برنامه های موسیقی در شهرستان هاست که امیدوارم هرچه زودتر توسط مدیران فرهنگی استان ها مرتفع شود.

    سرپرست گروه «پالت» در توضیح اتفاقات پیش آمده بیان کرد: شهر رشت تالاری به نام خاتم الانبیا دارد که به نوعی تنها سالن مناسب اجرای موسیقی است و اتفاقا گروه «پالت» سال گذشته در این مکان کنسرت خوبی را برگزار کرد که با استقبال تماشاگران نیز مواجه شد، اما در دوره جدید که برنامه ریزی هایی برای اجرای کنسرت در شهر رشت صورت گرفت به ما اعلام کردند تالار خاتم الانبیا از این پس فقط مختص گروه های فعال موسیقی سنتی است و ما به هیچ عنوان نمی توانیم در این تالار کنسرت بدهیم، اما به دلیل اینکه اعضای گروه با تمام افتخار رغبت داشتند که در کنار مخاطبان غیر تهرانی نیز کنسرت برگزار کنند تصمیم گرفتیم که کنسرت را حتما در رشت برگزار کنیم اما به ناچار تالاری برای برگزاری کنسرت انتخاب شد که به هیچ عنوان به استانداردهای برنامه های زنده نزدیک نبود.

    اسفندارمز افزود: گروه برای اینکه به لحاظ صدابرداری دچار مشکل نشود تجهیزات صدابرداری را از تهران به همراه خود برده بود اما متاسفانه با تمام تلاش هایی که صورت گرفت باز هم ما با مشکلات زیادی در حوزه صدابرداری مواجه شدیم. ما در حین اجرای برنامه آرزو کردیم تا در آینده ای نزدیک تالارهای مناسبی برای برگزاری کنسرت در شهرستان ها وجود داشته باشد که این گفته های ما باعث ناراحتی مسئول تالار شد و حرف هایی به امید نعمتی (خواننده گروه پالت) زد که چندان به جا نبود. البته در همان زمان بین مسئولان موسسه مجوز گیرنده و یکی از خبرنگاران محلی نیز برخوردی پیش آمد که موجب اتفاقات ناخوشایند دیگری شد و کنسرت ما را ناخواسته به حاشیه برد.

    وی در پایان تصریح کرد: حاشیه ای که برای کنسرت رشت به وجود آمد موضوعی بود که گروه «پالت» ناخواسته وارد آن شد این در حالی است که یکی از علایق ما برای برگزاری کنسرت سفر به شهرستان هاست زیرا مخاطبانش به شدت برای ما اهمیت دارد اما بهتر این است که در این زمینه مدیران فرهنگی استان نیز همکاری مناسب تری با گروه ها داشته باشند تا شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=115874
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *