×
×

ساز و آواز و اجرای «هوای یار»

  • کد نوشته: 115779
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۳ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoسومین برنامه از دور جدید هزارصدا در ژانر موسیقی اصیل ایرانی پنج شنبه ۱۵ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این برنامه که در آن فریدون شهبازیان به عنوان داور آهنگسازی به بررسی آثار گروه های جوان خواهد پرداخت، دو تن از موریسین های جوان که پیش از این از راهنمایی های این موسیقیدان پیشکسوت موسیقی ایران در آثارشان استفاده کرده اند، آهنگ محبوب هوای یار به آهنگسازی خدارحمی را اجرا خواهند کرد.
    +در ادامه می توانید فیلم اجرای آواز و ضربی گروه محمدهاشم احمدوند در برنامه قبلی هزارصدا را ببینید

    ساز و آواز و اجرای «هوای یار»
  • photo_2016-08-03_09-32-01سومین برنامه از دور جدید هزارصدا در ژانر موسیقی اصیل ایرانی پنج شنبه ۱۵ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. در این برنامه که در آن فریدون شهبازیان به عنوان داور آهنگسازی به بررسی آثار گروه های جوان خواهد پرداخت، دو تن از موریسین های جوان که پیش از این از راهنمایی های این موسیقیدان پیشکسوت موسیقی ایران در آثارشان استفاده کرده اند، آهنگ محبوب هوای یار به آهنگسازی خدارحمی را اجرا خواهند کرد.

    در این برنامه که از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۱۵ مرداد آغاز می شود، حمیدرضا نوربخش، خواننده شناخته شده و مدیرعامل خانه موسیقی به عنوان داور بخش آواز و سید عباس سجادی به عنوان داور بخش شعر فریدون شهبازیان را همراهی خواهند کرد. درانتهای برنامه های هزارصدا، معمولا یکی از گروهها یا خوانندگان شناخته شده به عنوان خواننده مهمان به اجرای برنامه می پردازند و در طی سه سال برگزاری آن، تاکنون خوانندگانی چون حسین علیشاپور، پوریا اخواص و اشکان کمانگری هم به عنوان مهمان به اجرای برنامه پرداخته اند.

    در پایان برنامه قبلی هزارصدا که دهم تیرماه با کارشناسی کیوان ساکت، سالار عقیلی و افشین یداللهی برگزار شده بود، محمدهاشم احمدوند که از آوازخوانان خوب این روزهاست به همراه گروهش به اجرا برنامه پرداخت. قبل از آغاز اجرای این گروه، سالار عقیلی ضمن کسب اجازه از احمدوند گفت که در دوران راهنمایی، جناب احمدوند معلم خوشنویسی و هنرشان بود و یک بار هم بچه های کلاس را به کوه برد و در آنجا برایشان سه تار زد و آواز خواند.

    عقیلی سپس اضافه کرد جناب احمدوند یکی از کسانی ست که باعث افزایش عشق به موسیقی در من شد.

    شما می توانید اجرای آواز و ضربی گروه محمدهاشم احمدوند در برنامه قبلی هزارصدا را در اینجا ببینید. در این اجرا، حمیدرضا زبردست با نی، محمداحمدوند با تار و یوسف احمدوند با تنبک احمدوند را همراهی کرده اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=115779
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *