×
×

برای اجرای کنسرت سنتی

  • کد نوشته: 1136
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • سهراب پورناظری برای اجرای کنسرت سنتی با همراهی تار،کمانچه و سه‌تار به تئاتر دولاویل شهر پاریس می‌رود. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،این آهنگساز،نوزانده و خواننده درباره جزییات این کنسرت یک روزه در تئاترشهر پاریس گفت: پیش از این در سال‌های ۸۴ و ۸۵ با همراهی گروه شمس در این مرکز فرهنگی هنری اجرا داشته‌ام […]

  • سهراب پورناظری برای اجرای کنسرت سنتی با همراهی تار،کمانچه و سه‌تار به تئاتر دولاویل شهر پاریس می‌رود.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،این آهنگساز،نوزانده و خواننده درباره جزییات این کنسرت یک روزه در تئاترشهر پاریس گفت: پیش از این در سال‌های ۸۴ و ۸۵ با همراهی گروه شمس در این مرکز فرهنگی هنری اجرا داشته‌ام و این بار نیز به دعوت تئاتر شهر پاریس کنسرتی مشترک از ساخته‌های علی قمصری را در این مجموعه برپا خواهیم کرد.

    به گفته پورناظری که در این برنامه نوازندگی کمانچه را برعهده دارد، این کنسرت روز ۱۸ اردیبهشت در تئاتر دولاویل شهر پاریس اجرا می‌شود و علی قمصری نوازندگی تار و رشید کاکاوند نوازندگی تنبک را برعهده دارند. علیرضا قربانی نیز خواننده است.

    در این برنامه حدود هشت قطعه از ساخته‌های قمصری نواخته خواهد شد.

    گفتنی است ؛ پیش از این هنرمندانی همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری و گروه‌های موسیقی شمس، کامکار و گروه دستان از ایران در این مرکز که یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و هنری قاره سبز به شمار می‌رود به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

    https://musiceiranian.ir/?p=1136
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *