×
×

جلسه هیئت مدیره جدید خانه موسیقی تشکیل می‌شود

  • کد نوشته: 113546
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • هیئت مدیره‌ی جدید خانه موسیقی هفته‌ی آینده تشکیل جلسه خواهد داد تا سرفصل‌ها و اولویت‌های جدید این خانه را تعیین کند. حمیدرضا نوربخش ـ مدیرعامل فعلی خانه موسیقی ایران ـ گفت: هیئت‌ مدیره جدید خانه موسیقی هفته‌ی آینده تشکیل جلسه می‌دهد؛ اما روز برگزاری این جلسه هنوز معلوم نیست. به هر حال، همه‌ی افراد باید […]

    جلسه هیئت مدیره جدید خانه موسیقی تشکیل می‌شود
  • حمیدرضا نوربخش

    حمیدرضا نوربخش

    هیئت مدیره‌ی جدید خانه موسیقی هفته‌ی آینده تشکیل جلسه خواهد داد تا سرفصل‌ها و اولویت‌های جدید این خانه را تعیین کند.

    حمیدرضا نوربخش ـ مدیرعامل فعلی خانه موسیقی ایران ـ گفت: هیئت‌ مدیره جدید خانه موسیقی هفته‌ی آینده تشکیل جلسه می‌دهد؛ اما روز برگزاری این جلسه هنوز معلوم نیست. به هر حال، همه‌ی افراد باید در این جلسه حاضر شوند تا رییس خانه و رییس هیئت‌ مدیره را مشخص کنیم.

    او در پاسخ به این پرسش که اگر دوباره از شما درخواست شود، مدیرعاملی خانه موسیقی را قبول می‌کنید؟ اظهار کرد: باید ببینیم شرایط چگونه است و پیش‌نویس جلسه چه خواهد بود. اگر یادتان باشد، من پیش از انتخابات هم گفته بودم که تمایلی برای کاندیدا شدن برای هیئت‌ مدیره ندارم و حتی در مصاحبه‌ای هم این موضوع را مطرح کرده بودم؛ اما شرایط طوری بود که چاره‌ای نداشتم.

    او ادامه داد:‌ به هر حال احساس کردیم، کارهایی هست که باید آن‌ها را انجام داد و فکر کردم اگر نباشم، بخشی از این کارها زمین خواهد خورد. باید ببینم نتیجه‌ی جلسه‌ی هیئت‌ مدیره چه می‌شود و طرح‌ها چگونه خواهند بود تا در این‌باره تصمیم بگیرم.

    انتخابات هیئت‌ مدیره‌ی خانه موسیقی که یکی از انتخابات مهم این خانه بود، ١٣ تیرماه برگزار شد و تعداد رأی‌دهندگان آن نیز به حد نصاب رسید. براساس نتایج رأی‌گیری حمیدرضا نوربخش بالاترین رأی را آورد و همراه با داود گنجه‌ای، مسعود شعاری، تقی ضرابی، هنگامه اخوان، سیدمحمد میرزمانی و بهداد بابایی، اعضای هیئت‌ مدیره‌ی جدید خانه موسیقی شد. این در حالی است که نوربخش در سال آخر مدیریتش در این خانه، با جمعی از منتقدان مواجه شد که خواستار برکناری او از سمتش بودند. نوربخش اما از سمتش کناره‌گیری نکرد و با کاندیدا شدن در دوره‌ی جدید انتخابات هیئت‌ مدیره نیز بالاترین رأی را آورد.

    https://musiceiranian.ir/?p=113546
       
    برچسب ها حمیدرضا نوربخش

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *