×
×

با عنوان «حاجیلیتو»

  • کد نوشته: 113536
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۲ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • دومین آلبوم رسمی «امید حاجیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، پس از هشت سال و با عنوان «حاجیلیتو» از صبح امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه توسط شرکت «دنیای هنر» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد.
    +کاورهای آلبوم «حاجیلیتو» را در ادامه ببینید

    با عنوان «حاجیلیتو»
  • آلبوم امید حاجیلی

    آلبوم امید حاجیلی

    دومین آلبوم رسمی «امید حاجیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، پس از هشت سال و با عنوان «حاجیلیتو» از صبح امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه توسط شرکت «دنیای هنر» در سراسر کشور منتشر و راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم موسیقی سیزده قطعه به نام های مجنون، بمب عشق، وقت گل نی، ایداد، ترک دیار، دلبر، رفتمازدست، حالا حالا، وای وای، کوچه لر، نقش جمال،افتاد و اقاقیا دارد که البته ۴ قطعه از این اثر پیشتر منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته اند که تنظیم همه قطعات برعهده امید حاجیلی بوده، اما حمیدرضا مرادی (در قطعه مجنون) و محمدرضا جوادی (در قطعه وای وای) با او به عنوان تنظیم کننده همکاری کرده اند. محمدرضا مرادی، فرهاد جهانی، زنده یاد ناصر عبداللهی، سامیه سلیمی و امید حاجیلی هم ترانه سراهای این آلبوم هستند.

    ناگفته نماند که امید حاجیلی در این آلبوم قطعه «نقش جمال» را به یاد روزهای همکاری با «ناصر عبداللهی» به این خواننده فقید موسیقی پاپ تقدیم کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه این آلبوم به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «حاجیلیتو» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=113536
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *