×
×

برنامه‌ریزی برای آذر ماه

  • کد نوشته: 113438
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • کریستف رضاعی سرپرست گروه موسیقی «نور» اعلام کرد با لغو کنسرت ۲۲ تیرماه، فعلا و در تابستان آمادگی برگزاری کنسرت ندارد. کریستف رضاعی سرپرست گروه موسیقی «نور» که قرار بود ۲۲ تیرماه در تالار وحدت برای علاقمندان کنسرت برگزار کند درباره لغو این رویداد  گفت: پیش از اینکه اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد قرار بود […]

    برنامه‌ریزی برای آذر ماه
  • ۱۹۶۶۹۶۸کریستف رضاعی سرپرست گروه موسیقی «نور» اعلام کرد با لغو کنسرت ۲۲ تیرماه، فعلا و در تابستان آمادگی برگزاری کنسرت ندارد.

    کریستف رضاعی سرپرست گروه موسیقی «نور» که قرار بود ۲۲ تیرماه در تالار وحدت برای علاقمندان کنسرت برگزار کند درباره لغو این رویداد  گفت: پیش از اینکه اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد قرار بود این کنسرت در ۲۴ تیرماه برگزار شود و ما هم برای همه چیز آماده بودیم ولی ارشاد ناگهان اعلام کرد که در تاریخ ۲۲ تیر را برای این منظور در نظر گرفته است که طبیعتا ما برای این تغییر آمادگی نداشتیم.

    وی با اشاره به اینکه نباید این رویداد زودتر از موعد اعلام عمومی می شد، افزود: من امکان اجرای کنسرت در تاریخ مذکور را نداشتم و به همین خاطر کنسرت لغو شد تا در زمان دیگری بتوانیم با مهیا شدن شرایط اجرا داشته باشیم. در واقع بهتر بود قبل از اینکه همه چیز مشخص و آماده شود اصلاع رسانی صورت نمی گرفت.

    رضاعی همچنین درباره برگزاری کنسرت در تاریخ دیگر بیان کرد: در تابستان فرصتی برای این مهم نخواهیم داشت اما در نظر داریم ماه آذر شرایط برگزاری این رویداد را فراهم کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=113438
       
    برچسب ها کریستف رضاعی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *