×
×

بعد از علیرضا قربانی و حجت اشرف زاده

  • کد نوشته: 113343
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «دنگ شو» در چارچوب فعالیت‌های اجرایی خود تازه ترین برنامه زنده خود را در قالب سامانه کنسرت آنلاین برگزار می کند. حمید خسرو بیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» درباره تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته پنجشنبه ۲۴ تیرماه تازه ترین […]

    بعد از علیرضا قربانی و حجت اشرف زاده
  • ۲۰۵۸۰۴۱گروه موسیقی «دنگ شو» در چارچوب فعالیت‌های اجرایی خود تازه ترین برنامه زنده خود را در قالب سامانه کنسرت آنلاین برگزار می کند.

    حمید خسرو بیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» درباره تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته پنجشنبه ۲۴ تیرماه تازه ترین کنسرت گروه را در قالب «کنسرت آنلاین» برگزار می کنیم که این برنامه در ادامه کنسرت های علیرضا قربانی و حجت اشرف زاده است که از طریق سامانه ای ویژه علاوه بر اجرا در تالار اندیشه حوزه هنری برای علاقه مندان نیز به صورت آن‌لاین ارایه می شود.

    وی ادامه داد: اجرای قطعه های منتخب آثار گذشته گروه همچون کنسرت های گذشته از جمله برنامه هایی است که در این کنسرت آنلاین اجرا می شود. این در حالی است که تصمیم ما برای برگزاری این کنسرت ویژه به دلیل کنسل شدن برخی از برنامه های گروه در شهرستان ها از جمله شهرستان کرج بود. بنابراین تصمیم گرفتیم با سبک جدید برگزاری کنسرت بتوانیم در خدمت تعداد بیشتری از مخاطبان باشیم.

    مدیر برنامه های گروه موسیقی «دنگ شو» در پایان گفت: تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کنسرت در شهرستان کرج برای روز ۲۴ تیر ماه انجام گرفته بود اما متاسفانه در بخش های نهایی و امضای آخر با مشکلاتی برخورد کردیم که منجر به کنسل شدن برنامه شد. به هر حال امیدوارم در تجربه جدیدی که برای گروه پیش آمده بتوانیم برنامه رضایت بخشی را برای مخاطبان داشته باشیم.

    سامانه کنسرت آنلاین که چندی پیش توسط بخش خصوصی راه اندازی شده طی روزهای گذشته میزبان دوستداران موسیقی با برگزاری کنسرت های علیرضا قربانی و حجت اشرف زاده بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=113343
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *