×
×

جلسه برای تعیین مدیر عامل خانه موسیقی

  • کد نوشته: 113291
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۰ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی با اشاره به لزوم همدلی و مودت اهالی موسیقی، شفاف سازی درباره فعالیت های این مجموعه صنفی را یکی از مهم ترین اولویت های هیات مدیره دوره جدید ارزیابی کرد. مسعود شعاری نوازنده و آهنگساز موسیقی که طی روزهای گذشته به عنوان عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی انتخاب […]

    جلسه برای تعیین مدیر عامل خانه موسیقی
  • مسعود شعاری

    مسعود شعاری

    عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی با اشاره به لزوم همدلی و مودت اهالی موسیقی، شفاف سازی درباره فعالیت های این مجموعه صنفی را یکی از مهم ترین اولویت های هیات مدیره دوره جدید ارزیابی کرد.

    مسعود شعاری نوازنده و آهنگساز موسیقی که طی روزهای گذشته به عنوان عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی انتخاب شد، درباره مهم ترین اولویت ها و رویکردهای هیات مدیره در دوره جدید بیان کرد: به هرحال هم موسیقی و هم جامعه موسیقی اساسا به خودی خود با مشکلات زیادی مواجه است که فکر می کنم رفع این موانع و مشکلات در هر اموری نیازمند حضور همه جانبه اهالی موسیقی است به همین جهت مهم ترین رویکردی که می تواند در همین ابتدا مورد توجه اعضای هیات مدیره قرار گیرد ایجاد این همدلی و برابری به معنای مطلق کلمه است که امیدوارم بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

    وی ادامه داد: اصولا مسایل حقوقی که در حوزه موسیقی موجود است بستگی زیادی به نوع فعالیت های خانه موسیقی دارد که به طور حتم سختی و مشکلات زیادی هم بر سر راه پیگیری این حقوق وجود داشته و دارد بنابراین آنچه لازم است تا در این دوره به آن توجه بیشتری کنیم بررسی دقیق این مصائب است.

    وی متذکر شد: به هر حال در این راه برای برخی از دوستان و هم صنفان ما نیز ابهاماتی وجود دارد که باید هرچه زودتر نسبت به رفع کامل این ابهامات صنفی و حقوقی اقدامات کاربردی را انجام داد و مطمئن باشید اگر در این فضا شفاف سازی وجود داشته باشد، وضعیت موجود نیز بهتر می شود.

    عضو جدید هیات مدیره خانه موسیقی تصریح کرد: فضای موسیقی در سال های اخیر به شدت نیازمند همدلی و شفاف سازی میان هنرمندان است بنابراین همین نشست های ماهانه ای که در خانه موسیقی برگزار می شود به خودی خود می تواند محل مناسبی برای رفع ابهامات و صحبت های منطقی به دور از حاشیه های رایج و هر گونه شخصی نگری باشد که امیدوارم در این دوره بتوانیم با ایجاد چنین فضایی در راهگشایی امور صنفی مربوط به موسیقی تلاش هایی را انجام دهیم؛ موضوعاتی که به طور حتم در آن اختلاف نظرهایی وجود دارد اما به هر ترتیب من امیدوارم در این دوره تمامی امور در سایه مودت و دوستی پیش برود.

    شعاری در پایان درباره زمان انتخاب مدیرعامل جدید خانه موسیقی نیز توضیح داد: هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده اما به زودی جلسه ای را برای تعیین مدیرعامل جدید خانه موسیقی برگزار می کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=113291
       
    برچسب ها مسعود شعاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *