×
×

همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر؛

  • کد نوشته: 112963
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به فرارسیدن عید سعیدفطر، از برگزاری کنسرت موسیقی سنتی با صدای «ناصر وحدتی» در این شهرستان خبر داد. یوسف نیک انجام اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی کرده است. وی […]

    همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر؛
  • ۲۱۳۱۵۰۶رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به فرارسیدن عید سعیدفطر، از برگزاری کنسرت موسیقی سنتی با صدای «ناصر وحدتی» در این شهرستان خبر داد.

    یوسف نیک انجام اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر اقدام به برگزاری کنسرت موسیقی سنتی کرده است.

    وی افزود: این کنسرت توسط گروه موسیقی سنتی محلی- گیلانی با رهبری هنرمند نام آشنای استان «ناصروحدتی» برگزار می شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ساعت برگزاری این کنسرت را ساعت ۲۱:۳۰ پنج شنبه ۱۷ تیرماه عنوان کرد و گفت: سالن شهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل برگزاری این کنسرت است.

    وی هدف از برگزاری کنسرت موسیقی سنتی را اجرای سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ترویج و احیای فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و ایرانی و جذب هنرمندان و جوانان اعلام کرد.

    نیک انجام ادامه داد: علاقه مندان برای تهیه بلیط این کنسرت می تواند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن مراجعه کنند.

    ناصر وحدتی خواننده فولکلور گیلکی است که حاصل چهار دهه تلاش او درعرصه موسیقی ارائه ده ها جلد کتاب به همراه آلبوم و ملودی های محلی از جمله «زرنگیس»، «شورم نقش» «دامون» و «آها بگو» بوده و در سال ۹۵ نیز آلبوم «رعنا» از او منتشر شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=112963
       
    برچسب ها ناصر وحدتی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *