×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 112902
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۵
  • ۶ دیدگاه
  • hot-topic-logoموزیک ویدئوی «نمی دانی» اثری از گروه موسیقی «شیرازیس» به خوانندگی و آهنگسازی «میثم ذاکر حسین» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +شیرازیس با تهیه‌کنندگی پریسا واحدی، ٢٢و ٢٣ تیرماه ۱۳۹۴ در تالار احسان شیراز به روی صحنه خواهد رفت

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • Nemidani 1موزیک ویدئوی «نمی دانی» اثری از گروه موسیقی «شیرازیس» به خوانندگی و آهنگسازی «میثم ذاکر حسین» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شعر این قطعه از رهی معیری انتخاب شده و رهام شناسا کار تنظیم این اثر را برعهده داشته است، پریسا واحدی تهیه کنندگی و پیام قربانی کارگردانی «نمی دانی» را انجام داده اند.

    شایان ذکر است که شیرازیس با تهیه‌کنندگی پریسا واحدی، ٢٢و ٢٣ تیرماه ۱۳۹۴ در تالار احسان شیراز به روی صحنه خواهد رفت، دراین کنسرت قطعاتی به آهنگسازی میثم ذاکر حسین وتنظیم رهام شناسا اجرا خواهد شد.

    گروه «شیرازیس» به سرپرستی و خوانندگی «میثم ذاکرحسین» در سال ١٣٩۴ با تک آهنگ «شراب نا‌سازگار» خود را به جامعه هنری معرفی کردد اولین آلبوم این گروه شهریور ماه سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی «نمی دانی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=112902
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *