×
×

کنسرت گروه «نور» برگزار نمی‌شود

  • کد نوشته: 112896
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۵ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  •  بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی، قرار بود کنسرت گروه «نور» به سرپرستی کریستف رضاعی در تاریخ ۲۲ تیرماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار شود که به دلیل برخی مسائل این کنسرت منتفی شد. کریستف رضاعی درباره علت این ماجرا به چند جمله اکتفا کرد و  گفت: «قرار بود کنسرت گروه «نور» […]

    کنسرت گروه «نور» برگزار نمی‌شود
  • IMG_86212_0 بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد رودکی، قرار بود کنسرت گروه «نور» به سرپرستی کریستف رضاعی در تاریخ ۲۲ تیرماه در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار شود که به دلیل برخی مسائل این کنسرت منتفی شد.

    کریستف رضاعی درباره علت این ماجرا به چند جمله اکتفا کرد و  گفت: «قرار بود کنسرت گروه «نور» در تیرماه برگزار شود و تمام مقدمات کار هم فراهم بود، اما این کنسرت به دلیل دیرکرد ارشاد، کنسل و منتفی شد.»

    این هنرمند دورگه ایرانی-فرانسوی توضیح بیشتری در این‌باره نداد اما طبق شنیده‌ها قرار بوده نوازندگان خارجی گروه «نور» را در این کنسرت همراهی کنند که به دلیل عدم هماهنگی مجوز برای حضور آنها در ایران و تأخیر ارشاد برای پیگیری مجوزهای این نوازندگان، کنسرت پیش‌روی گروه «نور» نیز منتفی شده است.

    آخرین حضور کریستف رضاعی همراه با گروه «نور» روی صحنه به سومین «هفته موسیق تلفیقی تهران» در اردیبهشت‌ماه برمی‌گردد که برای اولین‌بار، موسیقی فیلم‌های خود را به گوش علاقه‌مندان رسانید. این گروه طی ١۶ سال فعالیت مستمر خود علاوه بر چندین کنسرت در تهران، بالغ بر ۵۰ اجرا در کشورهایی چون فرانسه، بلژیک، آلمان، اسلوونی، کره جنوبی و اتریش داشته که یکی از مهمترین آنها حضور در «جشنواره موسیقی آیینی فز» در مراکش (١٣٩١) بوده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=112896
       
    برچسب ها کریستف رضاعی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *