×
×

۲۷ تیرماه سال جاری

  • کد نوشته: 112758
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «ناصری منتظری» که تاکنون دو آلبوم روزن رفته و چی چکا را با ترانه های ابراهیم منصفی منتشر کرده، برای اولین بار۲۷ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.
    +پوستر و جزئیات کامل این کنسرت را در ادامه مشاهده نمایید

    ۲۷  تیرماه سال جاری
  • کنسرت ناصری منتظری

    کنسرت ناصری منتظری

    «ناصری منتظری» که تاکنون دو آلبوم روزن رفته و چی چکا را با ترانه های ابراهیم منصفی منتشر کرده، برای اولین بار۲۷ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ناصر منتظری (خواننده و نوازنده گیتار) که طی دو سال گذشته دو اثر را با گویش بندعباسی و اشعار ابراهیم منصفی منتشر کرده است؛ یکشنبه ۲۷ تیر ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌های «روزن رفته» و «چی چکا» را اجرا می‌کند که تمام ترانه های این دو اثر از ابراهیم منصفی ترانه سرای جنوب انتخاب شده است.

    این هنرمند با وجود آنکه تاکنون در کشورهایی چون اسپانیا،سوئد کنسرت داشته و اجراهایش مورد استقبال واقع شده اما برای اولین بار در ایران به اجرای کنسرت می پردازد.

    ناصر منتظری این روزها در آستانه ۴۰ سالگی است و موسیقی را به صورت تجربی در بندرعباس از سن ۲۰ سالگی آغاز کرده .وی علاقه زیادی به کارهای منصفی دارد؛ به گونه ای که آلبوم آینده اش هم بر ترانه های این هنرمند متمرکز است .او سعی کرده در انتخاب ترانه ها و چگونگی آهنگسازی و بیان ترانه دقت لازم را داشته باشد تا کارهایش دچار پرگویی و ناهمگونی میان موسیقی و ترانه نباشد و یک فضای مناسب با احوالات شخصی خودش پدید آورد.

    علاقه مندان به تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=112758
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *