×
×

دومین برنامه سری جدید پنج شنبه این هفته برگزار می شود

  • کد نوشته: 112020
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۴ام تیر ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoدومین برنامه از سری دوم برنامه مسابقه ساز و آواز و تصنیف «هزارصدا»، بعد از ایام شهادت مولای متقیان علی (ع) برگزار می شود. در این برنامه که بعد از افطار پنج شنبه دهم تیرماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد، سالار عقیلی به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی به بررسی آثار خوانندگان جوان می پردازد.
    +فیلم اجرای گروه حلقه که برنده این این برنامه شد

    دومین برنامه سری جدید پنج شنبه این هفته برگزار می شود
  • hezarseda-31دومین برنامه از سری دوم برنامه مسابقه ساز و آواز و تصنیف «هزارصدا»، بعد از ایام شهادت مولای متقیان علی (ع) برگزار می شود. در این برنامه که بعد از افطار پنج شنبه دهم تیرماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد، سالار عقیلی به عنوان کارشناس آواز و خوانندگی به بررسی آثار خوانندگان جوان می پردازد.

    آرش نصیری مدیر و مجری این برنامه ضمن اعلام این خبر همچنین اضافه کرد: «کارشناسان بخش موسیقی و شعر نیز روز سه شنبه، بعد از روز شهادت مولا علی (ع) اعلام و پوستر کلی برنامه منتشر خواهد شد.»

    هزارصدا برنامه ای برای معرفی استعدادها و چهره های تازه موسیقی ست که هر ماه دو بار و در دو بخش اصیل ایرانی و پاپ برگزار می شود. در برنامه قبلی سری جدید بخش سنتی آن که در بیستم خردادماه برگزارشده بود، گروه حلقه به عنوان گروه برنده انتخاب شده بود. فیلم این اجرا را می توانید در اینجا و به صورت اختصاصی از موسیقی ایرانیان ببینید.

    https://musiceiranian.ir/?p=112020
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *