×
×

تیزر این آلبوم را از موسیقی ایرانیان ببینید

  • کد نوشته: 11193
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۰
  • ۱۸ دیدگاه
  • اولین آلبوم رسمی و شنیدنی مازیار فلاحی خواننده بااحساس موسیقی پاپ ایران با نام «قلب یخی» منتشر شد، در ادامه می توانید تیزر این آلبوم را ببینید

  • موسیقی ایرانیان – سمیرا خاکباز: اولین آلبوم رسمی و شنیدنی مازیار فلاحی خواننده جوان و با احساس موسیقی پاپ ایران با نام «قلب یخی» از طریق شرکت «تصویر دنیای هنر» وارد بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، ملودی قطعات این آلبوم (شامل موسیقی سریال شبکه خانگی «قلب یخی» و ۸ قطعه جدید شنیده نشده) ساخته خود مازیار فلاحی بوده و ترانه‌های این آلبوم هم به جز دو قطعه که سروده امین بامشاد است، توسط خود فلاحی سروده شده‌اند. تنظیم قطعات آلبوم «قلب یخی» نیز به غیر از دو قطعه که به وسیله پوریا احمدی انجام شده، برعهده خود فلاحی بوده است.

    در ادامه می‌توانید تیزر آلبوم «قلب یخی» که توسط مازیار فلاحی در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار گرفته است را به صورت آنلاین مشاهده کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    موسیقی ایرانیان پیشنهاد می کند جهت حمایت از این اثر، آلبوم را به صورت نسخه اورجینال تهیه نمایید.

     

     

    مشاهده آنلاین تیزر آلبوم «قلب یخی» به صورت فایل ویدئویی:


    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/download/video/9002/Ghalbe-Yakhi-demo.flv” image=”http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2011/05/maziar1.jpg”]

    https://musiceiranian.ir/?p=11193
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *