×
×

«شهریار ایمان‌اف» در ماه جاری به ایران می‌آید؛

  • کد نوشته: 111583
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۵
  • ۰
  • «شهریار ایمان‌اف» هنرمندی است که به عنوان نابغه‌ی تارنوازی کشور آذربایجان معرفی شده و این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت او در ایران به گوش می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از این است که ایمان‌اف که تا کنون اجراهای بسیاری در کشورهای مختلف دنیا داشته، قرار است اواخر تیرماه سال جاری یعنی کمتر از یک ماه […]

    «شهریار ایمان‌اف» در ماه جاری به ایران می‌آید؛
  • imano-f-fxmk0m3c«شهریار ایمان‌اف» هنرمندی است که به عنوان نابغه‌ی تارنوازی کشور آذربایجان معرفی شده و این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت او در ایران به گوش می‌رسد.

    شنیده‌ها حاکی از این است که ایمان‌اف که تا کنون اجراهای بسیاری در کشورهای مختلف دنیا داشته، قرار است اواخر تیرماه سال جاری یعنی کمتر از یک ماه دیگر به ایران بیاید و در تهران کنسرت برگزار کند. بنا است این نوازنده تار را گروهی آذری همراهی کنند. «ودود مؤذن» خواننده‌ نام آشنای کشورمان هم قرار است در کنار شهریار ایمان‌اف آواز بخواند.

    شهریار ایمان‌اف متولد ۲۱ آوریل ۱۹۸۹ در باکو است. در دوره چهارم و پنجم مسابقات موسیقی حاجی محمداف در باکو نفر اول شده است. سال ۲۰۰۱ نخستین کنسرت تکنوازی خود را همراه با استاد معروف موسیقی، «رئوف عبدالله‌اف» و ارکستر سمفونیک دولت برگزار کرد. در سال ۲۰۰۵ وارد کنسرواتوار ملی آذربایجان کرده و سال ۲۰۱۱ نیز تحصیل خود را در مقطع کارشناسی ارشد در کنسرواتوار ملی آذربایجان شروع کرده است.

    این موزیسین جوان در یکی از مصاحبه‌هایش در معرفی خودش می‌گوید:‌ «پدر و خواهرم نقاش هستند و مادرم معلم موسیقی است. در دوره ابتدایی از طرف پدر و مادرم در کلاس موسیقی ثبت‌نام شدم. هدف آنها و البته خودم این نبود که موسیقی‌دان شوم؛ خانواده‌ام بیشتر به دنبال این بودند که وقت‌های خالی یک کودک را از این طریق پر کنند. بعدها با ادامه موسیقی و پیروزی‌هایی که در مسابقات مختلف داشتم کم کم موسیقی برایم جدی شد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=111583
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *