×
×

در آستانه انتشار آلبوم سیمرغ در ایران؛ بنیاد این پروژه طی نامه ای درخواست کرد:

  • کد نوشته: 11145
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۰
  • ۶ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «سیمرغ» به آهنگسازی حمید متبسم و خوانندگی همایون شجریان ۱۳ تیرماه سال جاری در ایران منتشر می‌شود

  • موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: آلبوم موسیقی «سیمرغ» ساخته حمید متبسم آهنگساز نام آشنای ایرانی که بر اساس داستانی از شاهنامه حکیم ابولقاسم فردوسی توسط ارکستر بزرگ سازهای ملی ایران متشکل از ۳۸ نوازنده و خواننده و تک خوانی همایون شجریان یکی از مطرح‌ترین خوانندگان امروز ایران اجرا شده است، ۱۳ تیرماه سال جاری توسط موسسه فرهنگی و هنری «نقطه تعریف» وارد بازار موسیقی کشور می شود. بر همین اساس در آستانه انتشار این آلبوم، بنیاد سیمرغ طی نامه ای که آن را در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده است از علاقمندان موسیقی خارج از کشور درخواست کرد برای کمک به این پروژه از دانلود غیر قانونی این آلبوم خودداری کنند و با توجه به شماره حساب های اعلام شده، مخارج پست را به عنوان «کمک به بنیاد سیمرغ» واریز و با فرستادن رسید آن، آلبوم سیمرغ با دست خط و امضاء آهنگساز دریافت نمایند.

    در ادامه می توانید متن کامل نامه بنیاد سیمرغ را مطالعه کنید:

    آلبوم سیمرغ را در خانه به شما تقدیم می کنیم

    سیمرغ، ساخته آهنگساز نام آشنای ایرانی حمید متبسم، اثریست بر اساس داستانی از شاهنامه حکیم ابولقاسم فردوسی، که توسط ارکستر بزرگ سازهای ملی ایران متشکل از ۳۸ نوازنده و خواننده و تکخوانی همایون شجریان، یکی از مطرح ترین خوانندگان امروز ایران اجرا شده است.

    این اثر پس از نخستین اجراها در ایران که با استقبال بیش از ده هزار شنونده روبرو شد، اکنون با  انتشار سی دی و اجرای چند دوره کنسرت در ایران و اروپا، پای در مرحله تازه ای می گذارد. پروژه سیمرغ موفقیت تاکنونی خود را وامدار تلاش شمار بزرگی از همکاران و دوستداران موسیقی ایرانی است، که آن را با صرف وقت و نیرو و کمک های مالی خود پشتیبانی کرده و دست یاری خود را هیچگاه از آن دریغ نداشته اند.

    http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2011/05/Cover-s.jpg

    آلبوم صوتی سیمرغ در اوایل تابستان ۱۳۹۰ با کیفیت بالا ، به همراه دفترچه زیبایی شامل همه اطلاعات و همچنین اشعار بکاررفته در اثر به دو زبان پارسی و انگلیسی در ایران منتشر خواهد شد. ما نیک می دانیم که پس از عرضه این اثر سایتها و وبلاگهایی با به زیر پا نهادن حقوق پدیدآورندگان و دست اندکاران پروژه سیمرغ و بی آنکه به هزینه های هنگفت صرف شده بیندیشند، آنرا  برایگان در دسترس همگان خواهند نهاد. اینکار باری دیگر بر بار گران مشکلات تولید چنین اثری خواهد افزود و مجموعه بزرگی از هنرمندان، یاری رسانان و پشتیبانان این پروژه را دلسرد خواهد کرد.

    همچنین نیک می دانیم که دسترسی به سی دی های موسیقی برای بخش بزرگی از هم میهنان و دیگر علاقمندان خارج از ایران بسیار دشوار است و آنان راهی جز دانلود این آثار در برابر خود نمی بینند. سیمرغ برای این گروه از دوستداران موسیقی چاره ای آسان اندیشیده است.

    با پرداخت مبلغ ۲۰ یورو  /۳۰ دلار آمریکایی، بعلاوه مخارج پست که در فهرست پایین می بینید، به عنوان “کمک به بنیاد سیمرغ” و فرستادن رسید آن به نشانی اینترنتی زیر، آلبوم سیمرغ با دست خط و امضاء آهنگساز به نام شما و به نشانی پستی شما در هر کجای جهان، فرستاده خواهد شد.

    بنیاد سیمرغ پیشاپیش سپاسگزار همه کسانی است که با خودداری از دانلود غیرقانونی آثار موسیقی، از هنرمندان و یاریگران پروژه های هنری پشتیبانی می کنند.

    بنیاد سیمرغ

    *****

    فهرست مخارج پست سفارشی:

    در هلند:              ۸ یورو

    در اروپا:               ۱۱ یورو

    در دیگرکشور ها:    ۲۵ دلار آمریکایی

     

    برای دریافت پستی سیمرغ:

    ۱- کمک مالی خود را با عنوان  Donation به یکی از حساب های زیر واریز کنید.

    ۲- رسید پرداخت را با درج نام و نشانی پستی دریافت کننده سی دی به نشانی foundation@simorq.org ارسال کنید.

     

    – برای ارسال پول از داخل هلند:

    Account Name: STICHTING SIMORQ

    Account number: 54.99.95.811

    Name of bank: ABN AMRO

    Location: Landgraaf

     

    – برای ارسال پول از کشور های دیگر:

    Account Name: STICHTING SIMORQ

    BIC:  ABNANL2A

    IBAN: NL37ABNA0549995811

    Location: Landgraaf

     

    – حساب اینترنتی PayPal: برای ارسال پول از این طریق بسیار آسان و بدون مخارج اضافه، لازم است که شما نیز در این سیستم ثبت شده باشید.

    www.paypal.com

    Account Name: foundation@simorq.org

    www.simorq.org

     

    This news in English: Simorq CD Release July 04th 2011 in Iran

    https://musiceiranian.ir/?p=11145
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *