×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 111336
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۳۰ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoموزیک ویدیو گروه موسیقی «قانون» با عنوان «سودا یولاری sevda yolları» و به سرپرستی «مهدی فراهانی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    +معنای «سودا یولاری sevda yolları» به فارسی «جاده های عشق» است!

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»
  • photo_2016-06-19_12-07-40موزیک ویدیو گروه موسیقی «قانون» با عنوان «سودا یولاری sevda yolları» و به سرپرستی «مهدی فراهانی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «قانون» به سرپرستی «مهدی فراهانی» نوازنده و مدرس این ساز فعالیت خود را با انتشار موزیک ویدیو «سودا یولاری» آغاز کرد. آهنگساز این اثر «göksel baktagir» است و مهدی فراهانی به عنوان نوازنده قانون و تنظیم کننده در این اثر حضور دارد، لیلاعابدی، لیلاسرلک، فرشته مرادی، مهتاب نوری و سمانه عبدالرضایی به عنوان نوازنده های قانون در کنار رادین رفیع زاده (درامز) در موزیک ویدئوی «سودا یولاری» به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین محمد زرنوش نیز کار ضبط، میکس و مسترینگ را انجام داده است.

    «مهدی فراهانی» درباره رویکرد گروه «قانون» گفت: «این گروه تصمیم دارد در درجه اول با رویکرد شناساندن و معرفی ساز قانون که از سازهای فراموش شده ی دهه ای اخیر در ایران می باشد موزیک ویدیو هایی از تمامی سبک ها و آثار بین المللی و آهنگسازان معروف این ساز پخش کند،هدف اصلی ما هم معرفی این ساز به طور ویژه و پرداختن به وسعت و توانایی این ساز برای اولین بار در سبک های مختلف می باشد که در آینده کنسرت های این گروه نیز برگزار می شود.»

    شایان ذکر است که معنای «سودا یولاری sevda yolları» به فارسی «جاده های عشق» است.

    در ادامه می توانید موزیک ویدیو گروه موسیقی «قانون» با عنوان «سودا یولاری» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود «سودا یولاری» با کیفیت بالا

    آنلاین ببینید (کیفین خوب):

    https://musiceiranian.ir/?p=111336
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *