×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 110834
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۵ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoپرواز هماى دوازدهم ژوئن (۲۳ خرداد) همراه با ارکستر سمفونیک به رهبرى انریکو جرولای ایتالیایی در مرکز هنرى شهر تورونتو در کشور کانادا به صحنه رفت و در این اجرا با زبان فارسی و ایتالیایی برای مخاطبانش موسیقی اجرا کرد که استقبال آنها را به همراه داشت.

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • پرواز همای

    پرواز همای

    پرواز هماى دوازدهم ژوئن (۲۳ خرداد) همراه با ارکستر سمفونیک به رهبرى انریکو جرولای ایتالیایی در مرکز هنرى شهر تورونتو در کشور کانادا به صحنه رفت و در این اجرا با زبان فارسی و ایتالیایی برای مخاطبانش موسیقی اجرا کرد که استقبال آنها را به همراه داشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، هماى در این کنسرت فصل تازه اى از کارهایش آغاز کرد و در حضور هوادارانش هم با ارکستر سمفونیک خواند و هم خودش سه تار نواخت.

    از اتفاقات جالب این کنسرت خراب شدن سیستم صوتی بود که همه ى میکروفن ها از کار افتادند اما پروازهمای با دعوت از رهبر ارکسترش به اجراى قطعات اپرا، بدون میکروفن کنسرت را ادامه داد و تشویق تماشاگران را بر انگیخت.

    این خواننده در بخشى دیگر با ترکیب دو زبان ایتالیایى و گیلکى در یکى از مشهورترین اریاهاى اپرا، هواداران را غافلگیر کرد.

    پناه بلندى و پستى، بى کَس، مادر ، عیب رندان، بى من مخور شراب، مه پاره ، زبان نگاه،

    نمى خواهم ،دیوانه ترى ،در شب گیسوان تو، زیباتر از خورشید و ماه ،ریگولِتتو ،اُسُله میو و سرزمین بى کران از جمله قطعاتی که همای در کنسرت خود در شهر تورنتو اجرا کرد.

    در ادامه هم عکسهای «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=110834
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *