0

توسط روابط عمومی شرکت دل آواز

  • کد خبر : 11052
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹

روابط عمومی شرکت دل آواز با انتشار یادداشتی که رونوشتی از آن در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار گرفته است، مصاحبه ای که با استاد شجریان در روز اول خرداد در یکی از روزنامه های ورزشی صبح منتشر شده است را تکذیب کرد

موسیقی ایرانیان: روابط عمومی شرکت دل آواز با انتشار یادداشتی مصاحبه‌ی یکی از روزنامه های ورزشی صبح را با استاد شجریان تکذیب کرد.

در ادامه می توانید متن این یادداشت را که رونوشتی از آن در اختیار سایت موسیقی ایرانیان قرار گرفته است را بخوانید:

«یکی از روزنامه های ورزشی صبح در روز اول خردادماه مصاحبه‌ای با استاد محمدرضا شجریان منتشر کرده است، در حالی که استاد شجریان با این روزنامه مصاحبه نکرده است و انتشار آن به دور از رسالت حرفه ای و خلاف اخلاق رسانه است.

مصاحبه ای که در آن روزنامه ورزشی منتشر شده است با مصاحبه یکی از روزنامه های صبح با استاد شجریان  که مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه شباهت عمده‌ای حتی در لید دارد و به نظر می رسد که روزنامه ورزشی مصاحبه آن روزنامه را به نام خود منتشر کرده و با افزودن مطالبی از قول استاد شجریان درباره سرمربی تیم ملی فوتبال آن را مننتشر کرده است. در حالی که استاد شجریان هیچ مصاحبه ای با آن روزنامه نداشته است و در هیچ رسانه ای تاکنون درباره سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار نظر نکرده است، بنابراین انتشار مصاحبه غیر واقعی، استفاده از مصاحبه رسانه دیگر به نام  خود و بیان مطالبی از قول استاد شجریان درباره سرمربی تیم ملی فوتبال درحالی که استاد در این مورد تاکنون اظهار نظری نکرده و انتساب این مطالب به ایشان موارد غیر حرفه ای و مغایر با رسالت رسانه و به دور از اخلاق است که بی‌شک اعتماد مردم و مخاطبان را که مهمترین اصل برای رسانه است، خدشه دار می‌کند.
ششم خرداد ۱۳۹۰
روابط عمومی شرکت دل آواز»

منبع: موسیقی ایرانیان - musiceiranian.ir
لینک کوتاه : https://musiceiranian.ir/?p=11052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.