×
×

امور موسیقی دست مافیا است

  • کد نوشته: 110372
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • آهنگساز، نوازنده و مدرس موسیقی با اشاره به نفوذ بیش از حد مافیای موسیقی در جریان فعالیت های هنرمندان، از شرایط نابسامان تولید و عرضه آثار موسیقایی انتقاد کرد. حسین پرنیا نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: مدتی است تصمیم گرفته […]

    امور موسیقی دست مافیا است
  • ۲۰۹۲۲۸۷آهنگساز، نوازنده و مدرس موسیقی با اشاره به نفوذ بیش از حد مافیای موسیقی در جریان فعالیت های هنرمندان، از شرایط نابسامان تولید و عرضه آثار موسیقایی انتقاد کرد.

    حسین پرنیا نوازنده، آهنگساز و مدرس موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: مدتی است تصمیم گرفته ام دیگر هیچ فعالیت جدیدی نداشته باشم چون وقتی شرایط این روزهای موسیقی را می بینیم از آنچه تصمیم به انجام آن دارم پشیمان می شوم. متاسفانه این روزها با لغو پیاپی کنسرت ها و اتفاقات دیگری که موجب دلسردی هنرمندان می شود دیگر جایز نیست که به خودم استرس بدهم و تصمیم به اجرای زنده یک برنامه بگیرم.

    وی ادامه داد: من به اندازه کافی در عرصه موسیقی و ارائه آثاری که در چارچوب و قد و قواره های موسیقی فاخر ایرانی است فعالیت کرده‌ام یعنی به اندازه کافی کار فرهنگی انجام داده ام که در بقیه عمرم از کارهایی که انجام داده ام شرمنده نباشم، اما باید گفت این روزگار دیگر روزگاری نیست که یک هنرمند بخواهد بدون دغدغه اثری را تولید یا پیرامون آن کنسرتی برگزار کند. به هر حال من دیگر نه سلاح مبارزه دارم و نه دوست دارم مبارزه کنم. من به جایی رسیده ام که می خواهم فقط زندگی کنم و دیگر هیچ.

    این نوازنده صاحب نام سنتور که سابقه همکاری با بسیاری از هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایرانی را در کارنامه کاری خود دارد با اشاره به آثار آینده خود گفت: مگر مافیای موسیقی اجازه می دهد من و امثال من فضای مناسبی برای ارائه آثار خوب موسیقایی داشته باشیم؟ متاسفانه همین مافیای موسیقی که سال‌های سال است درباره آن حرف می زنیم تولیدات موسیقی کشورمان را به سمت نازل ترین آثار برده و نمی دانم قرار است چه آینده برایمان پیش آید. متاسفانه همه ما مصرف گرا شده ایم.

    پرنیا در پایان بیان کرد: به طور حتم کارهای زیادی برای انجام دارم که به اندازه چندین آلبوم می شود اما تا وقتی این همه توهین به هنرمندان می شود من جایز نمی دانم که فعالیتی در عرصه موسیقی داشته باشم. کما اینکه این بی میلی به قدری زیاد است که ترجیح می دهم به کارهای شخصی خودم مشغول باشم.

    https://musiceiranian.ir/?p=110372
       
    برچسب ها حسین پرنیا

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *