×
×

آهنگسازی برای ماه رمضان

  • کد نوشته: 110179
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • آهنگساز فعال سینما و تلویزیون قصد دارد به زودی مجموعه ای از آثار سینمایی و تلویزیونی خود را در قالب یک آلبوم موسیقایی منتشر کند. افشین عزیزی آهنگساز چندین اثر سینمایی و تلویزیونی درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: بعد از ساخت موسیقی متن مجموعه «مستند ایران» به تهیه کنندگی حسین طاهری که سری جدید آن […]

    آهنگسازی برای ماه رمضان
  • ۲۰۹۵۳۳۵آهنگساز فعال سینما و تلویزیون قصد دارد به زودی مجموعه ای از آثار سینمایی و تلویزیونی خود را در قالب یک آلبوم موسیقایی منتشر کند.

    افشین عزیزی آهنگساز چندین اثر سینمایی و تلویزیونی درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: بعد از ساخت موسیقی متن مجموعه «مستند ایران» به تهیه کنندگی حسین طاهری که سری جدید آن از شبکه اول سیما پخش می‌شود، تک آهنگی را به خوانندگی حجت اشرف زاده ویژه ماه مبارک رمضان تولید کرده ایم که در ایام این ماه عزیز از رسانه ملی پخش می شود. ضمن اینکه با تجربه موفقی که همراه با محمد معتمدی در تیتراژ مجموعه «مستند ایران» داشتیم مشغول تولید چند قطعه دیگر هستیم که طی ماه های آینده یا در قالب تک قطعه یا آلبوم در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

    وی افزود: در حوزه سینما هم چندین پروژه در دست دارم که یکی از آنها سینمایی بلند و یک اثر دیگر نیز مربوط به فیلمی مستند می شود که  قرار است در جشنواره «سینماحقیقت» به نمایش درآید. البته در این بین چند قطعه دیگر نیز آماده کرده ام که به زودی درباره جزییات آن اطلاع رسانی خواهم کرد.

    این هنرمند جوان درباره فعالیت های اجرایی خود نیز بیان کرد: به طور حتم علاقه مندم که درحوزه کنسرت ها نیز فعالیت هایی داشته باشم اما با توجه به مشکلات فراوانی که در زمینه برگزاری کنسرت ها وجود دارد ترجیح می دهم با تمرکز و فراغت بیشتری نسبت به برگزاری کنسرت بزرگ اقدام کنم. البته در زمینه تکنوازی اجرای زنده ای را در اولین فرصت برنامه ریزی خواهم کرد که بعد از برگزاری کنسرت سال ۸۷ تازه ترین برنامه زنده من خواهد بود.

    عزیزی در بخش پایانی صحبت هایش از انتشار یک آلبوم برگرفته از آثارش در حوزه های مختلف خبر داد و گفت: بنده تاکنون بیش از ۱۲ فیلم سینمایی، ۲۴ تله فیلم، ۶ مستند و چندین اثر دیگر را آهنگسازی کردم که هرکدام به سهم خود از تنوع موسیقایی خوبی برخوردارند. این کارها این قابلیت را دارند که بتوانند در قالب یک آلبوم به علاقه مندان ارائه شوند که برنامه ریزی های لازم برای این کار انجام گرفته و اگر مشکلی وجود نداشته باشد تابستان امسال روانه بازار موسیقی می شود.

    افشین عزیزی از جمله آهنگسازان فعال موسیقی است که تاکنون آهنگسازی چندین اثر سینمایی و تلویزیونی از جمله «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «همه چی رو به راهه» به کارگردانی حجت ذیجودی، مجموعه «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی، «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی، مستند «۱۰۳» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم، مستند «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی، «چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا، «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی و مجموعه «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی را انجام داده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=110179
       
    برچسب ها افشین عزیزی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *