×
×

برنامه‌ریزی برای چند کنسرت مهم

  • کد نوشته: 109893
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • نوازنده و آهنگساز ایرانی در توضیح تازه ترین فعالیت های خود به برگزاری چند کنسرت و کار روی ردیف موسیقی مخبر السلطنه هدایت اشاره کرد. بهداد بابایی آهنگساز و نوازنده سه تار درباره تازه ترین فعالیت های خود در عرصه تولید و اجرای آثار موسیقایی بیان کرد: در حوزه اجرای زنده قرار بر این است […]

    برنامه‌ریزی برای چند کنسرت مهم
  • بهداد بابایی

    بهداد بابایی

    نوازنده و آهنگساز ایرانی در توضیح تازه ترین فعالیت های خود به برگزاری چند کنسرت و کار روی ردیف موسیقی مخبر السلطنه هدایت اشاره کرد.

    بهداد بابایی آهنگساز و نوازنده سه تار درباره تازه ترین فعالیت های خود در عرصه تولید و اجرای آثار موسیقایی بیان کرد: در حوزه اجرای زنده قرار بر این است که در ماه فوریه مجموعه کنسرت هایی را در کشورهای مختلف اروپایی برگزار کنم که در این تور نوید افقه نوازنده تنبک با بنده همراهی خواهد کرد. البته طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته این احتمال جود دارد که کنسرت هایی را در مرداد ماه امسال در تهران برگزار کنیم که هنوز قطعی نشده است.

    این نوازنده که در چارچوب برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر همراه با اردشیر کامکار و کامبیز گنجه ای کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار کردند درباره اجراهای عمومی این برنامه نیز گفت: همان طور که علاقه مندان موسیقی می دانند کنسرتی که در تالار وحدت تهران برگزار شد برنامه ای مبتنی بر بداهه نوازی بود که همراه با اردشیر کامکار، کامبیز گنجه ای و وحید اسداللهی میزبان علاقه مندان بودیم، اما آنچه که برای کنسرت های غیر جشنواره این گروه در نظر گرفته ایم اضافه کردن بخش دیگری است که بر اساس آثار استاد اردشیر کامکار و بنده در مایه اصفهان طراحی شده است.

    بابایی گفت: اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد تور کنسرت های این برنامه نیز از پاییز امسال آغاز می شود و ما با یک رپرتوار مبتنی بر بداهه نوازی و یک بخش اضافه شده دیگر در خدمت مخاطبان علاقه مند موسیقی ایرانی خواهیم بود. این در حالی است که برنامه ریزی هایی هم برای حضور در چند فستیوال بین المللی در نظر گرفته‌ایم که به محض قطعی شدن جزییات آن اعلام می شود.

    وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به فعالیت های دیگرش در عرصه موسیقی توضیح داد: کار روی ردیف مخبرالسلطنه هدایت و بازنویسی این ردیف از روی دست نوشته ها و اسناد قدیمی کاری است که این روزها مشغول آن هستم و فکر می کنم این اثر می تواند مرجع کاملی برای اهالی موسیقی باشد. البته همان گونه که قبلا هم اشاره کرده بودم پیش از این هم استاد هرمزی کارهایی را در این زمینه انجام داده بود اما با توجه به اینکه حجم این فعالیت ها محدود بود ما مبنا را بر این گذاشتیم که در سطحی گسترده تر نسبت به بازنویسی این آثار اقدام کنیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=109893
       
    برچسب ها بهداد بابایی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *