×
×

با اجراهای متعدد در ۱۷ شهر آمریکا و کانادا

  • کد نوشته: 109483
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • «سالارعقیلی» خواننده مطرح موسیقی ایرانی با اجرای کنسرت «میخانه خاموش» در واترلو ی کانادا به تور بلند مدت خود در آمریکا و کانادا پایان داد.
    +سالار عقیلی: حضور گرم و پر از شور مردم در امریکا و کانادا چنان بی وصف بود که باید به این فرهنگ و هنر افتخار کرد

    با اجراهای متعدد در ۱۷ شهر آمریکا و کانادا
  • کنسرت های سالار عقیلی

    کنسرت های سالار عقیلی

    «سالارعقیلی» خواننده مطرح موسیقی ایرانی با اجرای کنسرت «میخانه خاموش» در واترلو ی کانادا به تور بلند مدت خود در آمریکا و کانادا پایان داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «سالارعقیلی» با همراهی سعید فرجپوری، حسین بهروزی نیا، حریرشریعت زاده و هامین هنری طی یک ماه کنسرت های متعددی را در ۱۷ شهر آمریکا و کانادا به روی صحنه برد.

    سالارعقیلی در پایان این کنسرت ها گفت: «جا دارد از تمامی ایرانی های وطن پرست و عاشق ایران که اینگونه استقبال کردند و ما را دلگرم قدردانی و تشکر کنم. حضور گرم و پر از شور مردم در امریکا و کانادا چنان بی وصف بود که باید به این فرهنگ و هنر افتخار کرد. با آرزوی اینکه موسیقی اصیل و فاخر ایرانی همواره در تمام دنیا بدرخشد و برای حفظ و اشاعه آن به گونه ای قدرتمندانه بکوشیم.»

    کنسرت آلبوم «میخانه خاموش» در دو بخش اجرا شد که در نخستین بخش آثار بی‌کلام حسین بهروزی‌نیا با اجرای گروه دستان گنجانده شده بود و در بخش دوم ۶ قطعه که به آهنگسازی سعید فرج‌پوری ساخته شده، توسط سالار عقیلی اجرا شد، اشعار این قطعات هم از آثار شاعرانی مانند اخوان ثالث، مولانا و سایه انتخاب شده بود و در دستگاه موسیقی ماهور و مایه اصفهان به روی صحنه رفت.

    شایان ذکر است که چندی پیش نیز دو آلبوم موسیقی به نام های «قافله سالار عشق» و «از تنهایی گریه مکن» با صدای «سالار عقیلی» راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    در ادامه می توانید عکسهایی از کنسرت های سالار عقیلی در این تور کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=109483
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *