×
×

دیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد

  • کد نوشته: 1093
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام اردیبهشت ۱۳۸۹
  • ۰
  • موزه موسیقی زیر نظر معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اداره می شود و شامل ادغام سازی های موسسات این سازمان نخواهد شد. مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: سیاست شورای شهر وسازمان فرهنگی هنری شهرداری در جهت جلوگیری از فربه شدن بدنه سازمان […]

  • موزه موسیقی زیر نظر معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اداره می شود و شامل ادغام سازی های موسسات این سازمان نخواهد شد.
    مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: سیاست شورای شهر وسازمان فرهنگی هنری شهرداری در جهت جلوگیری از فربه شدن بدنه سازمان فرهنگی هنری است. از این رو این سازمان اقدام به ادغام موسسه‌های نغمه شهر و شهرآوا در موسسه توسعه تصویر شهرکرده است و این موضوع به موزه موسیقی ارتباطی پیدا نمی کند.
    محمد طاهری در ادامه گفت: همزمان با ادغام این دو موسسه در تصویر شهر، شوراهای تخصصی نظیر شورای موسیقی، نمایش، فیلم و شعر در معاونت هنری در راستای جهت بخشی، سیاست گذاری و نظارت عالیه بر مجموعه فعالیت های هنری سازمان فرهنگی هنری درحوزه های تخصصی فعال تر شده اند.
    وی همچنین تصریح کرد: موزه موسیقی همچون سایر موزه های تابع معاونت هنری به فعالیت خود ادامه خواهد داد و ادغام موسسات ارتباطی با فعالیت های موزه موسیقی نخواهد داشت.
    بر اساس اطلاعات موجود موسسه شهرآوا که خبر ادغام آن قبلا منتشر شده بود همان موزه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=1093
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *