×
×

کلهر کنسرتش را به بزرگان موسیقی تقدیم کرد

  • کد نوشته: 108961
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • کیهان کلهر نوازنده و آهنگساز جهانی کشورمان در چهارمین شب از برگزاری کنسرت «پَردگِیانِ باغِ سکوت» از بزرگان موسیقی ایرانی تجلیل کرد. کیهان کلهر نوازنده و آهنگساز جهانی کشورمان سه شنبه شب چهارم خرداد ماه در چهارمین شب از برگزاری کنسرت «پَردگِیانِ باغِ سکوت» در تالار وحدت از بزرگان موسیقی ایرانی یاد و قدردانی کرد. […]

    کلهر کنسرتش را به بزرگان موسیقی تقدیم کرد
  • کنسرت پردگیان باغ سکوت

    کنسرت پردگیان باغ سکوت

    کیهان کلهر نوازنده و آهنگساز جهانی کشورمان در چهارمین شب از برگزاری کنسرت «پَردگِیانِ باغِ سکوت» از بزرگان موسیقی ایرانی تجلیل کرد.

    کیهان کلهر نوازنده و آهنگساز جهانی کشورمان سه شنبه شب چهارم خرداد ماه در چهارمین شب از برگزاری کنسرت «پَردگِیانِ باغِ سکوت» در تالار وحدت از بزرگان موسیقی ایرانی یاد و قدردانی کرد.

    وی قبل از شروع برنامه این کنسرت بیان کرد: هر وقت در ایران کنسرت داشتم دلم می خواست در تالار وحدت باشم، چراکه این تالار هم استانداردترین تالار موسیقی است و هم محیط خوب و دوستانه ای را برای ما فراهم می کند. ضمن اینکه در این مکان شان شنونده نیز حفظ می شود.

    کلهر افزود: اما یک نکته همواره برای من با ورود به تالار حائز اهمیت بوده، اینکه من همیشه منتقلب می شوم وقتی در جایگاه بزرگانی می نشینم که اینجا برنامه اجرا کرده اند. هنرمندانی چون فرامرز پایور، همایون خرم، جلیل شهناز، حسن کسایی، محمدرضا لطفی و … که خدمات قابل توجهی را به مخاطب ارائه دادند. من کنسرت امشب را به همه این عزیزان تقدیم می کنم. به هر ترتیب من همواره گفته ام آنچنان عادت به حرف زدن قبل از اجرا ندارم زیرا حرف هایم را با سازم می زنم.

    کنسرت «پَردگِیانِ باغِ سکوت» روزهای اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد ماه با هنرمندی کیهان کلهر کمانچه، نوید افقه تنبک، علی بهرامی فر سنتور، هادی آذرپیرا تار و اجرای قطعاتی چون دستگاه همایون – شور»، «سرمست» به آهنگسازی علی بهرامی فرد، «پریشان» به آهنگسازی هادی آذرپیرا، «چهار مضراب» به آهنگسازی کیهان کلهر، «طرقه» به آهنگسازی کیهان کلهر، «ملودی کرمانجی» و کلام محلی در تالار وحدت میزبان مخاطبان خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=108961
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *